Har du følelse i puppen?

Prox

Gift med forumet
Da tenker jeg på huden.. jeg fullammer og lille kliper noe sykt, men jeg kjenner ingenting! Jeg kan klipe meg sjøl det hardeste jeg kan i huden og når jeg var gravid klødde jeg veldig på puppene og sitter igjen med mange arr fordi jeg ikke kjente at jeg klødde opp store sår!

Er det helt normalt eller? :p føler så mange klager over ømme og vonde pupper men det har jeg aldri hatt

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ja har følelse i huden. Husker det fra jeg amma og ho kleip. AU. :p

Jeg har følelse i huden der, ja. Ligger å ammer nå og kjenner det er på tide å klippe minis negler igjen :p

Måtte klype meg selv i puppen jeg nå.. :p
Lik følelse der som i armen.

Har følelse ja. Jeg hoppa nesten til når minsta kløp meg i puppen. Vondt jo :p

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

har aldri vært noe særlig følsom i puppa eg.. ved berøring og sånn
(frysing e annerledes, d er dritvondt)

*føler seg unormal*:D

Hadde følelse der ja. Husker det som veldig vondt når han kløyp mens jeg ammet...

jeg mista følelsen i nippelen da jeg amma vesla. Det begynte å komme tilbake i fjord. Vesla blir 4 :P

Jepp. E hypersensitiv så kjenner når noen tar på de FØR de tar på de :/

Gud bære meg kor ekkelt det er når e ska ta blodprøve. :smiley-ashamed005
Ropa au FØR nåla treffer, så når de endelig får stukket den i armen, eller når osteopaten ska gi meg nålebehandling så har e sagt au så mange ganger at de ikke trur meg lengre.:smiley-bounce022

Jeg har følelse i selve brystvorta, men har noen "døde" punkt på sidene av puppene.
Samme med magen, har ikke følelse i huden rett over navelen. Har sikkert med at huden har vært litt sprengt. :P

Jaa, jeg er veldig følelse i puppen! :P Jeg er gravid nå, og kjempe øm i puppene.. Kan nesten ikke komme borti de uten at det gjør vondt :P

Har følelse der ja, syns det er kjempevondt når småen klyper og klorer når han spiser.

Back
Topp