Har du født?

Baby kom til verden i dag 6/1, 3 dager på overtid. Ble satt i gang i går, endte i styrtfødsel i dag. Men nå har vi det veldig fint begge to :Heartred
Er det lov å spørre om hvorfor du ble satt i gang?☺️ Var det etter eget ønske? Bra dere begge har det fint
 
  • Liker
Reactions: H86
Er det lov å spørre om hvorfor du ble satt i gang?☺️ Var det etter eget ønske? Bra dere begge har det fint
Pga stor baby sist (4,6kilo) og grad 3A rift (pluss klipp). Denne babyen var estimert til å være mindre, men ble anbefalt å settes i gang som et forebyggende tiltak mot like stor rift som sist. Fikk grad 2 rift denne gang, og en baby på 3,9 kilo.
 
GRATULERE så masse! Hvordan går det med deg etter operasjon ?
Tusen takk! :Heartbigred Det går overraskende fint, hadde regnet med at det ville ta mye lenger tid å føle meg såpass bra som jeg gjør nå. Det er 14 dager siden keisersnittet nå, og jeg har nesten ikke vondt i det hele tatt lenger, men magen er fortsatt veldig øm når jeg kommer borti den. Tar jo livet endel mer med ro, det tyngste jeg løfter er barnet, og har bare vært på en kort trilletur. Men føler meg i fin form. De første dagene etter operasjonen var derimot et lite helvete. Skikkelig vondt, og altav forflytning og håndtering av barnet var tungvindt. Keisersnitt er ingen "quick fix", men jeg er som sagt overrasket over hvor greit det gikk etter de første tøffe dagene.
 
Back
Topp