M
Moderator Kristin
Guest
Er det noe du ønsker å gjøre annerledes denne gangen?
Og til dere som ikke har født før. Hva er drømmefødselen?
Og til dere som ikke har født før. Hva er drømmefødselen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Planlagt snitt er en kjempefin opplevelseFødt en gang før. Skulle jeg føde vanlig igjen så hadde jeg ønsket mer smertelindring men nå blir det planlagt snitt pga ruptur første fødsel. Det er litt trist å aldri få oppleve en fin vaginal fødsel men tror ks blir en fin opplevelse også.
Har født en gang før, da var han ute på 2,5 time fra vannet gikk/første rie og jeg har blitt fortalt av alle at det må har vært en drømmefødsel for meg.
Jeg er derimot ikke enig selv, da jeg følte at det gikk altfor fort og jeg ikke hadde kontroll på noe. Så denne gangen håper jeg at det blir mulighet for å trekke pusten innimellom riene. Sist gikk alt i ett...
Andregangs fødende her, fødte sist i 2017.
Gruer meg veldig, etter en tung fødsel på litt over 30 timer som endte med sugekopp så sitter frykten litt i meg.
Hører jo støtt å stadig at neste fødsel vil bli enklere fordi storesøster har brøytet banen, men det hjelper lite på frykta
Har uansett ett håp om å kan komme inn tidlig i fødselen og kanskje få prøvd ut badekar denne gangen.
Vil helst ikke gå hjemme så lenge med frykt og smerter
For håpe på en god fødsel på oss beggeLitt samme fødsel som deg sist her også. Stjernekikker så endte opp med sugekopp. Etter noen å 30 timer.
Brukte mange år på å tørre igjen.
Men hadde badekar lenge sist, håper å få avslutte oppi der også denne gang. Hatet å ligge i senga! Så håper denne fødselen blir bedre så jeg får ligge der til hun er ut.