Har du et "foreldreforbilde"?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
Tja... jeg har ei venninne jeg syns er utrolig flink med barna sine. Tar gjerne i mot råd fra henne:)

Mormor som har oppdratt seks veldig ulike barn og enda stiller opp i alle bauger og kanter i en alder av 75. Er stolt av og veldig glad i henne <3

Mormor. Hun er en fantastisk mamma og mormor :) Svigerinnen min er også et forbilde :)

Mamma :) hun var alltid så tilstede for alle oss og hun er veldig omsorgsfull og snill, flink til å gi råd :)

Nei, egentlig ikke. Har nok ikke slike som skiller seg ekstra ut rundt meg, tar med meg både ting jeg vil gjøre og ting jeg ikke vil gjøre fra alle rundt meg :)

Mamma! Ingen over;)

Mamma og pappa:)

Svigerfar er vel den mest fornuftige og kloke pappaen jeg har møtt ;)

Og så har jeg ei venninne som oppdrar ungene sine med å si "prøv" når de spør om det er sant at noe ikke går, og som syns det er hyggelig når ungene kommer inn med kutt i fingrene etter å ha øvd på å spille seljefløyte, fordi hun syns de skal prøve på alt :) ungene hennes er veldig reflekterte, nysgjerrige og uredde, så jeg håper på å få hjelp fra henne når jeg skal oppdra selv :)

Mormor og mamma <3 Snille og gode damer som jeg stoler fullt og helt på! :)

Har ingen forbilder egentlig. Jeg vet bare at jeg skal gjøre det motsatte av hva mamma og pappa gjorde.

Pappa ♡ Er så lei meg for at han døde rett etter sønnen min ble født :( Makan til bra mann skal man leite lenge etter. Behandlet oss tre døtre så utrolig godt, litt streng der det trengtes, ekstremt tålmodig, barnslig, morsom og han kunne noe om ALT! Han og mamma var gift i nesten 25 år da han døde plutselig...og det ekteskapet er det jeg ser opp til ♡ For et team!
Jeg kan fremdeles tenke "hva ville pappa gjort" i ulike situasjoner når det kommer til foreldrerollen :)

Svigermor og pappa.

Back
Topp