Har du endret mye etter du fant ut om spira :)?

Nei ikke så mye. Har merkelig nok ikke så lsyt på kaffe, det hadde jeg ikke trodd. Har drukket tre kopper kaffe denne uken (!!) og det er like mye som jeg pleier på en dag. To av koppene var på besøk hos svigers. Men jeg tenker at det er jo egentlig like greit.

Og jeg vil (merkelig) ha suppe til middag, jeg som ikke er så glad i suppe. Og juice.
 
Fra supersunn til håpløs jeg...
Men så har jeg slutta å røyke OG snuse da.
Desverre også blitt lite trening siden desember, pga mye pes ift IVF, og nå tør jeg ikke trene, anna enn å gå turer da.
Etter uke 12 skal begynne med vekttrening igjen!
Eller spiser jeg for 4 personer; spiser hele tiden, men heldigvis drikker jeg vann; masse vann!
 
Gjør omtrent det samme som før. Største forskjellen er vel at jeg har sluttet å telle kalorier i alt jeg spiser, og heller ikke fokuserer på hvor mange jeg forbrenner på trening. (Gikk ned ganske mye første halvår 2013, så det har vært en del av livsstilen å holde oversikt)

Nå prøver jeg å fokusere på å spise sunt når jeg er sulten, drikke masse vann og trene når jeg har overskudd. Også skeier jeg selvfølgelig litt ut innimellom! :) I kveld fikk jeg plutselig sååå lyst på kvikk lunsj at jeg måtte be samboern om å kjøpe med :p håper sjokolade ikke blir noe craving..
 
Jeg har gått fra å være skikkelig godtegryn til å bare ha lyst på sunn mat (med unntak av lakrisbåter, men jeg har latt være.

Frokost: ofte gresk yoghurt med nøttemusli, havregrøt eller sunne vafler (grove og uten sukker)
Lunsj: har dilla på Husmann-knekkebrød med Norvegia, og gresskarsuppe.. (nam)
Middag: her varierer det veldig på dagsformen, idag ble det ørret, igår hjemmelagede hamburgere (grovt brød, salat, sylteagurk, tzatziki)
Kveldsmat: knekkebrød, vafler, brødskive eller suppe
Snacker på: gulrøtter, appelsiner (OMG!!! så godt!), knekkebrød, bringebær, 70% sjokolade med pecan og havsalt (ikke mer enn 2 ruter om dagen), riskaker og biola.

Å herlighet så godt det er med mat for tiden! Bare jeg tenker på appelsiner liksom..! Noen andre som merker dette?
 
Fra supersunn til håpløs jeg...
Men så har jeg slutta å røyke OG snuse da.
Desverre også blitt lite trening siden desember, pga mye pes ift IVF, og nå tør jeg ikke trene, anna enn å gå turer da.
Etter uke 12 skal begynne med vekttrening igjen!
Eller spiser jeg for 4 personer; spiser hele tiden, men heldigvis drikker jeg vann; masse vann!
Synes det er veldig imponerende at du har kuttet både røyk og snus :)
 
Så gøy å se at så mange har endra seg endel :) Tar av meg hatten for dere som har sluttet med snus og røyk!! Det er en bragd det :D Jeg slutta å røyke fast for 1,5 år siden. Det sugde i starten!

Har også fått smådilla på appelsin, men klarer ikke spise når jeg er kvalm, så samboer kjøpte juicepresse til meg :)
 
Slutta å røyk, tar folat og tran. (Barnetran va mye bedre å ta å litt bedre smak på iforhold til vanli tran som eg slit me å få ned )

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Har ikke forandret så mye egentlig. Tar folat og omega 3, og prøver å være flink til å spise frukt og grønt. Trappet litt ned på snopet og :)
 
Egentlig ikke forandret mer en at jeg spiser frokost hver dag nå, og nyter kun 1 kaffekopp, å den er på morningen :-)
 
Back
Topp