Har du en

drømmende

Forelsket i forumet
hobby?? Noe du liker å lage eller drive med?? Legg gjerne ved bilde :)

Elsker og sy [:D] Ikke den mest erfarne syersken enda, men det kommer seg. Fikk symaskin i bursdagsgave for et års tid siden og den har blitt flittig brukt [:)] Har desverre ingen bilder [8|]

Jeg scrapper og lager kort
Jeg liker også å ta bilder[:)]

Ikke nå for øyeblikket.

Men tidligere kjørte eg RC- biler [:D] Dro rundt og kjørte løp og trente 1-2 ganger i uka. Men blir desverre ikke tid til det nå lenger.

lage ting av det jeg finner,men det er slutt med det,,,,nå er det bv

jeg syr, scrapper og lager smykker :-) Både syinga og smykkelaginga er jobb i tillegg :) Kan legge ut bilder senere

Jeg syr - og strikker litt. Men det er mest sying igrunn. [:)]

Ligger en del bilder på bloggen min (http://shadesofnemo.blogspot.com)

scrapper litt å så har jeg fått super dilla på å lage fotobøker på nettet[:D] å så har jeg en liten skap hobby med å putte gørr gamle ting inn i huset å finner ut noe kult jeg kan gjøre det om til[8D]

jeg liker å scrappe men er ikke noe super flink :) liker å lage ferdig babybøkene til guttene:)

Spiller fotball [:D]

Jeg strikker hele tiden. Strikket til og med i utleveringskø på ikea her en dag [:D]
Bilder ser dere her.

Glad i å ta bilder[:)] Å plundre i photoshop![:D]

ORIGINAL: Toalettet

Jeg scrapper og lager kort
Jeg liker også å ta bilder[:)]

sign[:)]

Har drevet med hest i 20år og hatt hund hele livet så det er noe som har tatt mye av tida mi,
liker oxo å ta bilder, malte mye før men det har blitt litt borte med åra,
nå går det mest i å være mamma å andre ting har blitt lagt litt til siden for en periode.

Har holdt på me hæst i ca 10 år :D

Turn trener [:)] Jenter 5-12år, veldig moro!
Her er bilde fra en trenings convention jeg deltok på:

Har ingen hobby enn tv. Spilte håndball 1 år og likte det ganske godt. Kunne tenke meg å begynne igjen en dag.

ORIGINAL: Pønsi

Jeg scrapper og lager kort.
Strikker enkle ting og pjoner[:)]

Pjoner?

jeg strikker: babytepper,luer,halser sog sånne lette ting, har ikke lært meg å stirkke genser og bukser enda[:'(]

kan finne på å lage album,bilder i gamledager da, leser bøker er vel en stor hobby? hehe,elsker bøker.
holdt på med bilstereo konkurranse i 4 år, vant 1 plass, 2 andre plass og 3 plass i NM før jeg la det på hylla å ga meg mens leken var god..[:D]

Back
Topp