Har du en tatovering som symboliserer barnet ditt?

Og noen begge plasser :p <3 jeg elsker tattoveringer :) vil ha flere, men er pingle:p


Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er så sær at jeg liker det jeg da.. så jeg må stoppe meg selv for å ikke dekke hele kroppen bare fordi det er digg...crazy woman, I know :rolleyes::oops:




appen
 
Jeg er så sær at jeg liker det jeg da.. så jeg må stoppe meg selv for å ikke dekke hele kroppen bare fordi det er digg...crazy woman, I know :rolleyes::oops:




appen
den jeg har var ikke vondt i det hele tatt:p men er redd det skal være vondt e annenplass:p ja det sises jonàt jo mer en har jo mer har en lyst på:) vet hva jeg vil ha og, men v får se om det blir noe av:p


Jente 2008 <3
Gutt 2010 <3
Jente 2013 <3
 
den jeg har var ikke vondt i det hele tatt:p men er redd det skal være vondt e annenplass:p ja det sises jonàt jo mer en har jo mer har en lyst på:) vet hva jeg vil ha og, men v får se om det blir noe av:p


Jente 2008 <3
Gutt 2010 <3
Jente 2013 <3

Jepp.har man først fått én... :rolleyes:




appen
 
Jepp.har man først fått én... :rolleyes:




appen

Den jeg har på håndleddet var ikke vond. Ikke den på magen heller. Men på ryggen? Fy faen. Enkelte plasser kjentes det ut som huden og kjøttet ble revet i fillebiter og brent etterpå. :p
 
:eek:


Sent from my iPhone using BV Forum


Hahah! :p Det kan være mange grunner til det asså. Jeg har ekstremt følsom hud. Samboeren min kan ikke kose/stryke på meg engang før huden blir irritert/vond.
Mange steder var helt greie også da.
Har også mye og si hvor flink tattovøren er. Men sambo tok hele ryggen før meg og syns ikke det var spesielt vondt. :p
 
Hahah! :p Det kan være mange grunner til det asså. Jeg har ekstremt følsom hud. Samboeren min kan ikke kose/stryke på meg engang før huden blir irritert/vond.
Mange steder var helt greie også da.
Har også mye og si hvor flink tattovøren er. Men sambo tok hele ryggen før meg og syns ikke det var spesielt vondt. :p
Det hørtes skummelt ut:/ hehe


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nei! Skal ha sleeve som symboliserer barna tenker jeg. :)

Hva er det?
Jeg har bare en tulletatovering, men skulle gjerne hatt masse. Liker veldig godt tattiser som symboliserer noe. Skulle likt å vært hos en skikkelig flink tattovør.


Sent from my iPhone using BV For
 
Hva er det?
Jeg har bare en tulletatovering, men skulle gjerne hatt masse. Liker veldig godt tattiser som symboliserer noe. Skulle likt å vært hos en skikkelig flink tattovør.


Sent from my iPhone using BV For

Hva er hva? Sleeve? Det er tattovering over hele armen. Halv sleeve eller helsleeve = Halve armen eller hele :D
 
Er du sånn som mener alle med percinger og tatoveringer er kriminelle ? :p Hihihi
Nei du forveksler henne med meg nå :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg har navna og fødselsdatoene til de 2 eldste på hvert håndledd! Må få på lillesøster å, men usikker på hvor på kroppen enda:)
 
Back
Topp