har du en hobby ?

mammatil3lykketroll

Gift med forumet
Junibarna 2015
har du en hobby og ka e d?? eg har so lyst på en hobby....men kan verken sy eller strikke....lure på å lære meg å male på lerret me sparkel o.l. også begynne med scrapbooking

Jeg er hestejente[:D] så det er vel hobbien min men ellers så driver jeg litt med scrapping[:)]  

det har jeg ikke tid til...
all min tid går til vesla,ikke har jeg noen jeg kunne tenke meg å gjøre heller så

ORIGINAL: Natalie´s mamma

Scrapper littegrann[;)]

Jeg broderer[:D]

*også på bestilling for andre*

scrapper, spiller WOW, maler, syr....leser, ser masse filmer....har veldig lyst å ta opp igjen ridningen, men da må jeg nok legge en del av d andre på hylla...

Maler bilder, strikker, lyst å lære meg og hekle, SKAL lære meg å sy og ikke minst interiør[:D][:D]

Tja litt her og litt der..
Strikker og leser
går i fjellet og spiller fotball

vel nå tar junior opp det meste jeg har av tid egentlig hehe... men er glad i å lese, sy, har en del akvarium som jeg styrer litt med...

jeg pusser opp gamle biler[:D] har drevet med ford capri i siden jeg var 15... men har nå en 61 mod simca som er neste prosjekt[:D] + den gamle caprien som var i min familie før- som jeg endelig har greid å kjøpt tilbake[:D][:D] jeg og mannen min deler denne interessen.. er jeg som har brakt europeiske biler på bane da. han driver med amcar og kjører dragracing,,, vi har vel 9 biler tilsammen nå tror jeg... hadde 16 på det meste...(tror jeg det var)

Eg lige å fiska og flå mink.

brodering

Jeg har vel flere, men scrapbooking opptar vel mesteparten av "hobbytiden" min[;)]

jeg elsker å scrappe og å brodere...d er mine hobbyer..[:D]

ORIGINAL: Mrs.Shaanett

Jeg strikker å broderer[:D]

....å æ e brennanes engasjert i svømming..e trener og trener sjøl

Jeg scrapper... Også har jeg tenkt å lære meg å strikke litt etterhvert [:)]

Back
Topp