Har du en følelse på hva kjønnet blir?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marthe
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Marthe

Guest
Har du noen feeling på det?
Jeg følte gutt første gangen, og det stemte :D

Var sikker på gutt forrige gang, og det stemte da. Var sikker på gutt denne gang også, men jm som tok tidlig ul, sa jente, så håper det stemmer når vi kommer til oul i desember for jeg har kjøpt rosa klær;)

Skrå sikker på jente første gang - det stemte. Skrå sikker på jente igjen - men gyn sa i uke 12 at det var gutt.... Jøss... At det går an å ta så feil :p

Åå, jeg tror det er jente vi venter :) Kanskje fordi mannen min har kalt babyen for prinsessa siden jeg ble gravid og alle rundt tror det er jente! Blir spennende å se når babyen kommer ;)

Nope, no feelings.
Hadde ingen magefølelse ang kjønn med de tre første, og ut kom det gutter. Hadde heller ingen magefølelse ang kjønn denne gangen heller og derfor ble jeg sikker på gutt igjen, men det viser seg må til å være ei jente! Haha.. Er så dårlig på sånt.

Hadde jentefølelse med første ungen, og det stemte. Har jentefølelse denne gangen også, så det blir spennende å se på UL om jeg har rett igjen. Det er jo 50% sjanse ;)

Var sikker på gutt forrige gang, og det ble det. Men har ikke noen like klar følelse denne gangen, men det lener mot jente. Mest fordi jeg føler meg så annerledes, både i forhold til hormoner og måten jeg vokser på. Men søstern hadde samme følelse at alt var annerledes med nr. 2 men hun har 2 gutter. Og så langt er det kun gutter som har blitt produsert i familien så blir ikke overrasket om det blir gutt. Begge kjønn er mer en hjertelig velkomne, og jeg venter med å kjøpe klær til etter OUL om 3 uker :-) ❤️

Jeg føler veldig på meg at det er en gutt i magen. Så blir spennende og se på ul igjen om det stemmer :)

Med nr1 følte jeg gutt fra dag 1, og hadde rett! :) jentefølelse denne gangen, blir spennende å se :)

jeg sier han,men innrømmer gjerne at jente hadde vært enklest;)får se i mai,overraskelse:)glad blir jeg uansett.men gubben har 3 jenter og mener det er nok hun kjønn;)

Jeg var skråsikker på at det var gutt, men jammen var det jente :)

Mamma til Novembergutt -12, lillesøster ventes i april/mai - 15

jeg hadde rett første gangen med jente, alle trur gutt nå og føler meg helt annerledes nå. så håper de har rett for hadde så mye hormoner med snuppa og føler egentlig ikke særlig av det nå.

Jeg var 110% sikker på gutt første gang, og da viste vi ikke kjønn når han ble født..... Denne gangen vil vi vite, men jeg har en helt klar formening om at dette er ei jente, Moren min og legen min mener også det, og mamma pleier å ha rett ;) Så da blir det nok jente :D

Drømmer gutt, men har en følelse på at det blir ei jente :) men da vi snakker om den lille, sier vi han hele tiden. Blir så veldig spennende på ultralyd! :D

Har en følelse på gutt, av en eller annen grunn :D men samboer tror det er jente, så vi får se på ultralyd!:)

Back
Topp