Har du en dille??

Om noe må det i så fall være garn... Og mummikopper :p

Jeg har en slags mani for pledd og kopper... :p Vil alltid ha bare mer mer mer!!

Sjokolade!

Har dille på treningstightser. Kunne gått med det hver dag til hver anledning. Begynner å få en del og har en på ønskelisten min til jul! :-)

Må vel si bøker, da. Liker både vesker og vaser og alt imellom, men er vel kun bøker jeg kjøper hver måned.

Skal ikke si noe om din mor, men jeg skjønner ikke hva det evnt skulle vært her ihvertfall:)
Ikke jeg heller egentlig.

Eller, penger? Jeg et nemlig for glad i ha penger på konto til å ha glede av å kjøpe noe jeg ikke trenger, bare for å kjøpe det, og skjønner ikke hva som gir folk glede i å ha mye sko, vesker, sjal rørt hva det skulle være, som de ikke har behov for.

Jeg har ingen diller eller måha. Bruker ikke penger på ting fordi jeg "måha", da sparer jeg heller de på konto. Liker det enkelt uten for mye ting og tang rundt meg og på meg.

Ikke jeg heller egentlig.

Eller, penger? Jeg et nemlig for glad i ha penger på konto til å ha glede av å kjøpe noe jeg ikke trenger, bare for å kjøpe det, og skjønner ikke hva som gir folk glede i å ha mye sko, vesker, sjal rørt hva det skulle være, som de ikke har behov for.

Kjenner meg igjen der ja :)

Back
Topp