Har du en dato du helst ser at babyen skal komme?

Jeg har menstermin 19. Juni, og håper bare h*n ikke kommer da. Det er nemlig min bursdag..... Alle andre dager er greit, men helst tidligere pga sommerferie. Kjedelig å være "ferie-barn".

Jeg har foreløpig termin 9. Juni, og håper egentlig at jeg føder litt før;-)

Nei, svigerfar håper på 11.juni siden han har bursdag.. Og det er i grunn samme for meg..! Bare jeg slipper å gå på overtid.. :-P

Har termin 11 juni, men dataen har 2 av tanteungane mine bursdag og så håper virkelig han komme litt før :) fikk på termin sist, så blir spennande :)

Sniker fra juni13 :)
Jeg fikk første termin 29 juni, sa at det stemmer ikke, oul termin fikk jeg 4 juli, sa også at det ikke stemmer, 25 juni kommer hun, fast bestemt på drt, sa det til alle, natt til 25 juno gikk vannet og 10 timer etter var hun ute :)

♥Melinda Abelone♥

Har termin 2.juni, men hadde faktisk vært gøy med maibarn (både far og jeg er maibarn). Men helst ikke 29.mai da, for da har jeg bursdag...

Menstermin er 8. juni, men jeg regner med at den blir flyttet. Yngstejenta vår har bursdag 11. juni, så håper vi klarer å unngå den dagen :)

......

Denne gangen har jeg sett for meg at babyen skal komme 6.juni, av alle dager. Har foreløpig termin 31.5, men tror jeg blir flytta tilbake på oul uansett. Det er to grunner til 6.juni. Den ene er at vi i en vennegjeng har barn som er født i mange av årets måneder, men faktisk i rekkefølge med datoene. En har den 28., så 29. osv. Den 6. er "ledig", hadde vært gøy å fylle den. Den andre grunnen er at barnets oldemor døde på denne datoen for noen år siden. Hun var gammel, så kom ikke som noen overraskelse. Derfor hadde det vært en "hyggelig" påminnelse av hvor fantastisk oldemoren var om babyen kom da.

Jeg må bare hente opp denne igjen, for på ordinær ul i dag fikk jeg termindatoen min som de kommer til å gå etter. Av alle datoer, så ble det nettopp 6.juni, så det hadde vært veldig gøy om h*n kom da:)

Nei,men med min flaks så tenker jeg at det blir 17.mai, eller 23.mai når vi skal i bryllup. Hehe

Har fått ny termin 5. juni, men håper litt at han kommer 1. juni :) Grunnen til at jeg håper det er fordi det er bursdagen til min oldemor (som jeg faktisk er oppkalt etter) som jeg aldri har truffet da hun døde veldig ung <3 Vet at flere i familien også håper på denne datoen nettopp pga det..

Men egentlig så er det samme for meg når han kommer :) Så lenge han har vokst seg stor og sterk nok til å klare seg utenfor magen min, så kan han komme akkurat når han selv føler for det :) Hehe! Men håper jo selvfølgelig at jeg slipper å gå over tiden :p

Hadde vært morro med 30.mai siden storebror hadde termin samme dag i mnd men kom 30. Mnd før :p men - han kommer når han kommer :)

Back
Topp