Har du egen adventskalender?

Zeena

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
Jeg ønsket meg Haribo og fikk den av mannen i dag. :p

Hvilken har du?

Samboern spurte om jeg ville ha Kindereggkalender i år, men jeg sa han ikke trengte;) så har ingen egen kalender:)

Fikk pakke kalender av mamma i fjor i en alder av 32år, så i år klarer jeg meg uten kalender ;)

Jeg og mannen fikk hver vår sjokoladekalender av mamma :) blir vel siste året før mini overtar ;)

Jeg og gubben lager godiskalender til hverandre :) også har jeg flaxkalender i tillegg.

Kjøpte skrapekalender av noen barn på døra her forleden. Pleier å ha flaxkalenderen, men det har jeg glemt iår..

Bryr meg ikke :p barna har da. Nok det
Her syns barnet at det er kult at vi har. Gjorde det enkelt for mannen i år, men åtteåring og jeg har laget pakkekalender til pappaen. Det er stoooor stas og hun er mer ivrig når han pakker opp.. hehe

Her syns barnet at det er kult at vi har. Gjorde det enkelt for mannen i år, men åtteåring og jeg har laget pakkekalender til pappaen. Det er stoooor stas og hun er mer ivrig når han pakker opp.. hehe
Gjorde det enkelt dette året og kjøpte ferdiglagde til de to største. Helt til jeg skulle ta dem frem igår har jeg hvertfall trodd at jeg gjorde det enkelt.... Perlekalenderen til frøkna har nemlig ikke luker. Den har alle perlene samlet i en pose, to perlebrett og et ark med bilde av alle figurene på. Da må jeg altså sitte å sortere etter hva hun skal lage hver dag :rolleyes: :p Hun kan jo ikke bare få en haug med perler liksom. Det er jo ikke stas.

Vi har flax kalender. Pleier å ha vanlig sjokolade kalender, syns det er så koselig, men nå skal jeg ikke spise sjokolade pga. Lille. Etter råd fra kiropraktoren.

Back
Topp