Jeg har en rottweiler, 7 år gammel. Han er ganske enkel å ha med å gjøre i forhold til turer og sånn, han trenger ikke så mye morsjon. Samboeren min hadde han da jeg møtte han, så det var ikke mitt valg å få han.
Vi tenker å kanskje ha en periode uten hund når hunden dør.
Jeg synes det er for mye jobb, for du må gå på tur hver dag. Og jeg har ikke lyst å gå hver dag, og jeg har spesielt ikke lyst å gå ut når jeg akkurat har stått opp.
Men nå for tiden er det jeg som gjør det, siden jeg er 100% sykemeldt.
Hvis vi skal ha hund igjen vil jeg gjerne bo i et hus hvor jeg kan ha hundegård, kan være greit å ha hunden der når vi er på jobb og så blir det ikke så frykleig mye hundehår inne.
Vi må støvsuge hver dag, og det blir aldri helt fritt for hår!
Da jeg var liten hadde vi to høner, Millie og Sofie. De bodde i vedskjulet på Bjølsen i Oslo

Var pappa som tok seg av de, så jeg vet ikke om det var mye jobb. Men koselig var det. Var utrolig stas for en 6-7-åring å gå ut og hente egg selv.
Hvis vi flytter til et med landlig sted vil jeg gjerne ha høner. Og et esel! Jeg har så lyst på et esel! Da vil jeg ri til matbutikken hver gang jeg skal handle. Liker esel mye bedre enn hest, for da rekker jeg nesten ned til bakken. Hesten er så høy.