Har du dyr?

Har 2 hunder [:)]

[:-]Dyret har oss.. Teller det? Hunden vår er familiens godklump,heter Caro og er en mix på nesten 13 år. Og det er han som har oss,vi har bare gleden og æren av å få være hans flokk[:D][8D][;)]

jeg har mange dyr. [:)]

3 hunder: 2 border collier og 1 newfoundland.

3 katter.

3 store papegøyer. 2 grå jacoer og 1 blåpannet amazon.

6 dvergpapegøyer.

bilder ligger her: http://www.fugleoppdrett.com/

har en renraset border collie på 1,6år som heter Phibi,
og en degus som heter sussi[:)]

Vi har 2 katter og en kanin[:)]

Store pus(gutt) og lille pus (jente) og Sprett er kanina som er en gutt[:D]

Vi eier ikke fantasi når det gjelder navn nei[8D]

3 gutte-ildere med navn: Emil & Odin som blir 5 år i april og mai, Chewbakka som blir 4 år i mai..
(Jentene mine Pippi & Lilo ble avlivet i sommer[:(])

2 kattepuser, Spragle og Pysa[8D] eller sneggle og pusa som minsten sier [:D]

Har en katt som heter Safira og en hamster som heter Theo.

Eier også en hund, tibetansk terrier, som heter Evita.

3 hu katter eldste på 9 år og di to andre på 1,5 år
og en hund blanding av cane corso og amerikansk bulldog på 9 mnd [;)]

En hund og 8 katter [:D]
Legger ikke ut bilde siden jeg vil være litt anonym, men send en pm så får du se [:)]

Vi har 5 katter[:)]
Pusemor heter Miss og de loddne kattungene heter Mia, Ole, Dole og Doffen[:D]

To Maine Coon katter med navnene Englefjes og Wonder girl, og en Dansk Varmblods hingst med navnet Carpe Diem :) Har hatt endel hester, hunder, katter, kaniner, hamster osv osv oppover.. :)

Nei, har ikke dyr og skal ikke ha det heller!!!

Har skipskatten Bajas som veier 8 kg og er en rimelig god kar^^, Også har jeg ragdoll jenta Missy som er et fingerbøll i forhold^^,

Har ei lita pomeranian tispe på 2kg som heter Tequila, og en lat ragdollpus på litt over 9kg som heter Raggie[:)] Katta er større en babyen og hunden tilsammen[8D]

Også har vi mange hybelkaniner da, men de ser vi ikke så ofte[:-]

Har en labrador på 5,5 år :) Hun er avlstispe for førerhunder, og er den enkleste, snilleste, godeste matvraket jeg har møtt [:D]
Har også to undulater, Boms og (Smirnoff) Ice. Men de har vi planer om å få omplassert nå...

Har to hunder og 1 katt.. og flere dyr på utsiden av huset som ikke skal bo inne ja..

Back
Topp