Har du drømt om

Boblefrua

Forumet er livet
Noen her inne? Selv om du ikke har møtt dem?

Jeg var veldig aktiv i 2009/2010 og drømte jeg ofte Lambia(?) og Frk. Villitrusa.
Har ikke drømt om noen etter at jeg ble aktiv igjen.

Jepp det har jeg.
RonjaR har dukket opp et par ganger :P

La Bambie?

Ja det var samme gjengen fra den tida men husker ikke akkurat hvem.
Og i ettertid BMC (terminforumet mitt denne gangen). Men husker ikke hva det var om :p
Ja, LaBambie:)

Haha:p dævver!!
Så koselig da!:cool:
Du stoppet meg i tollen.
Jeg prøvde desperat å hinte om hvem jeg var med å snakke med barna og Ronja Røverdatter og musevisa.
Du skjønte det ikke, men trodde jeg bare var nervøs for ett eller annet siden jeg snakket slik og sjekket meg og bagasjen ekstra godt så vi måtte være der i flere timer :P

Nop. :)

Ja, jeg drømte om en fra terminforumet mitt. ;) Husker ikke drømmen, den var litt kaotisk, men hun hjalp meg med ett eller annet.

Du stoppet meg i tollen.
Jeg prøvde desperat å hinte om hvem jeg var med å snakke med barna og Ronja Røverdatter og musevisa.
Du skjønte det ikke, men trodde jeg bare var nervøs for ett eller annet siden jeg snakket slik og sjekket meg og bagasjen ekstra godt så vi måtte være der i flere timer :P
Hahahahahahahah, skulle likt å være flue på veggen der da gitt :-P

Du stoppet meg i tollen.
Haha:P beklager om du hadde en kjip opplevelse!:P

Back
Topp