Har du/dere dyr?

Jada de er tamme:)
De vet å ikke forstyrre mor og fars søvn før vi har stått opp, men når de endelig får lov til å bråke holder de det i gang til de blir trøtte ;p
Jeg har to conurer og de kalles "dvergpapegøyer med ADHD". Akkurat nå er de så utfordrende, fordi de er tenåringer. Hyler og hyler dagen lang. De er snart ett halvt år gamle, så det varer vel litt til. De er sånn passe tamme så de følger med oss og er med oss, men kommer ikke på innkalling enda, men vi skal snart begynne med klikker-trening og få de litt mer tamme.

Katt, store akvarier med rovfisk og skilpadde. De sistnevnte har plass i kjellerstua;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Har en pusegutt :-D den er leon sin bestevenn, de henger sammen hele dagen ;-) snill som et lam heldigvis, selv om det ikke er alltid leon er like snill med Pus... Så må alltid være rett ved siden av, og begrense skadene :-p synes det er flott å la unger vokse opp med dyr... Mamma har sauer, hester og hund, og før han fyller et år, så har han sett de fleste av norske husdyr flere ganger :-)

❤️løvemor❤️leon❤️

Nei, sambo er allergisk. Ellers hadde vi nok hatt en katt.

Niks, ikke nå. Men hadde hund helt til august 2013. Han ble 7.5 år.

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Har en katt, og passer ofte familiens hunder :)

ImageUploadedByBV Forum1402467331.730741.jpg
Jeg ha denne karen, en dølahest på 14 år ❤️
ImageUploadedByBV Forum1402467406.370428.jpg
Å en feit hund :P han ble kastrert og da kom vekta. Uansett hva vi gjør så slanker han seg ikke. Men får muskler :P
ImageUploadedByBV Forum1402467500.377705.jpg
Åsså er jeg medeier på denne karen
En dølahest på 6 år, sammen med pappa :)

Desember 2014

Bruker App

Hadde to katter, men bare yngstemann er igjen nå. Herlige dyr :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Nope.
Junior vil ha hund. Det blir aldri hund.

Men når han blir så stor at han ikke vil klemme og kose og mamma er teit - da skaffer jeg to innekatter jeg kan kose med. :p

En hund, sju år gammel rottweiler

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

1 katt og 1000 hybelkaniner :P

En katt som bor i fosterhjem hos pappa :) Prøvde å flytte han med meg til Oslo, men han hata det :p

En katt :-) Innimellom fler, for tar til meg katter som må avlives pga ansvarsløse eiere :-)

Nei og takk og lov for det. Kommer ingen dyr inn i mitt hus!!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Back
Topp