Har du Bugaboo Bee Plus, fornøyd?

baby_

Forelsket i forumet
Noen som har tips til hvor en kan kjøpe Bugaboo i utlandet/ nettbutikk? utenom babytrader.eu da..  :) 

Er det noen som har Bugaboo Bee Plus? Er dere fornøyde?emoticon

Har ikke svar på spm dine dessverre, men lurer bare på hvorfor du ikke vil handle på babytrader? Har planer om å bestille derifra selv skjønner du ;)

*kawaii* skrev:
Har ikke svar på spm dine dessverre, men lurer bare på hvorfor du ikke vil handle på babytrader? Har planer om å bestille derifra selv skjønner du ;)

Absolutt ingen spesiell grunn, vil bare undersøke flere potensielle muligheter, ikke minst pris. emoticon

Hvilken vogn skal du kjøpe? Sparer du mye i forhold til å handle den i butikk i Norge?

Jeg skal ha Bugaboo Cameleon :) Husker ikke akkurat tallene nå, men vet at når jeg regnet på det så ville jeg spare noen tusenlapper, ja. Pluss at tilbehøret til vogna kostet halvparten av det det koster her - vinterhjul og søskenbrett bl.a.

Jeg elsker min. Men den er kjøpt i norge da. Minuset er at det er absolutt ingen vintervogn, bare så du er klar over det. Det er en luksustrille men ikke en vogn som man bruker ut i skogen og i snø

sjura skrev:
Jeg elsker min. Men den er kjøpt i norge da. Minuset er at det er absolutt ingen vintervogn, bare så du er klar over det. Det er en luksustrille men ikke en vogn som man bruker ut i skogen og i snø

Tenkte bruke den som ekstratrille til byturer, shopping og ferie :) Har ellers ei Brio Happy sportsvogn som duger mer enn bra nok på vinterføre!;) 

Da er det nok det beste kjøpet du kan gjøre for ei trille. den er virkelig god å bruke. ungenmin på 2.5 kan bruke vår en god stund til.

sjekk ut kopbarnvagn.se tror faktisk man sparer mer å kjøpe derifra enn fra babytrader pga momsen vi må betale :)

Dyttemoticon  

Flere erfaringer/ tips? :)

Back
Topp