Har du bodd alene ?

bor for første gang aleine no...[;)]
eller bor med barna da,utenom en dag i uken + annenhver helg[:)][:)]

Jeg bodde alene i 1,5 aar og det var saa deilig. Jeg kunne gjoere hva jeg ville naar jeg ville det. Naa naar jeg stikker ut en tur blir mannen hysterisk hvis jeg ikke er hjemme etter en time eller saa. Han er saa redd noe skal skje med meg. Er saa utrolig irriterende. Jeg bruker med vilje naa aa legge mobilen igjen hjemme slik at han ikke faar tak i meg paa den enkleste maaten. Heldigvis begynner han aa bli litt vant med det naa.
Jeg savner virkelig selvstendigheten min ved aa bo alene. Slippe aa vaere irritert paa gubben fordi han ikke tar sin del av ansvaret for husarbeidet.
Skulle gjerne bodd alene igjen.

Hehe, ja, jeg har bodd alene fra jeg var atten til jeg ble tjuefem.

Bodde i kollektiv noen av årene og med venner ett år, og så alene i noen år.

Er glad jeg har bodd alene også [:)][:)]

Ja, jeg har bodd en stund alene.. og så har jeg bodd med venninner.. storkoste meg :) Var et helt annet liv enn det jeg har nå !
Trivdes alene, og jeg ELSKER slik jeg har det nå =)

Budd alene i 5 år. flyttet hjemmen fra når eg var 17år. og så budde eg hjemme med mamma og dem noen mnd meda eg leita etter ny leiliheit så budde eg sammen med BF i 7mnd. og nå bur eg alene igjenn, eller har jo snuppa da så er vell egentli ikkje alene sånn sett:p

Bodd alene i 4 år jeg[:)] Kosa meg veldig jeg[:)]

Bodde alene fra jeg flytta hjemmefra som 16åring. Da bodde jeg alene på hybel til jeg var 18, og flytta til Bergen. Der bodde jeg et halvt år med en veninne, før jeg fant leilighet for meg selv siden jeg skulle ha barn. Bort fortsatt alene..:)

Har aldri bodd alene alene, men samboer er jo bestandig på reisefot med jobben så er jo ofte alene hjemme i ukesvis

Ja, kjøpte leilighet alene når jeg var 23 år[:)] Bodde der frem til jeg flyttet til min kjære[:D]

Flyttet hjemmenifra når jeg var 15 1/2 år...

Først ett år med folkehøgskole...
Så to år med samboer...

Så alene en stund...
Så delte jeg leilighet med broren min..

Så ett år med en x....

Så to mnd alene før jeg møtte min nåværende samboer som jeg har bodd med i 3 år...

Har bodd alene siden jeg var 17. [:)] Da jeg bodde utenlands (fra jeg var 23) måtte jeg dele leilighet da. Hadde ikke råd til å leie noe alene og jeg var veldig heldig med flatmates. Men da jeg var 33 begynte jeg å bli lei av å dele og flyttet tilbake til Norge. Så selv om jeg da hadde vært sammen med det som er samboeren min nå i 6 mnd (long distance relationship vett'ø) så delte jeg en leilighet med en jente som var supergrei. Kjente henne ikke fra før men syns det var for tidlig for meg og kjæresten å flytte sammen med én gang jeg kom til Oslo. Bodde her i 1 år før vi fikk noe sammen.

Jeg bodde alene fra jeg var 15 til jeg var 17, og fra jeg var 18 til jeg var 20.......da flyttet jeg sammen med mannen min... 

Bodd alene, ja.
Bodde på kjellerhybel første året i Oslo, da jeg var 19.
Etter det året fikk jeg plass på studenthybel, og da delte jeg jo gang/kjøkken/bad med flere andre.
Deretter har det blitt internat(skole), bofellesskap og til slutt samboerskap.
Men nå bor jeg alene sammen med sønnen min og stooortrives! [:)]
Ingen å krangle om fjernkontrollen med!
Ingen som genererer skittentøy og oppvask annet enn oss!
Ingen som klager over at jeg sitter for mye foran PCen!
[:D]

Jeg bodde alene i flere år. [:)] Trivdes utrolig godt da og, sammen med katta mi! [8D]

ORIGINAL: toneany

Har aldri bodd alene nei. Bodde hjemme til jeg var 18, og flyttet inn med sambo da. Tror aldri jeg hadde klart å bo helt alene heller, er mørkredd og føler meg generelt utrygg når jeg er alene hjemme.

Signerer denne..

ORIGINAL: snikende ullteppe

ORIGINAL: Cathy1

ORIGINAL: snikende ullteppe

har bodd mykje aleina
men etter æ fikk unga så har æ hatt samboar (han e då borte halve året)

oj.. halve året ? pga jobben ? kan jeg spørre hva han jobber med /som ?

han e feskar så går turnus en tur på å en tur av
han e ikkej borte i 6mnd i strekk då[;)]

hehe.. okei =) men da er det jo greit.. :P hehe.. =)  
nei gu 6 måneder i strekk hadde vært grusomt da !!

Aldri bodd alene..
Bodde hjemme til jeg var 18, da flyttet jeg sammen
med ei venninne og bodde med henne 1 år før jeg
flytta sammen med sambo [:)]

Det er kjempedeilig å bo alene. Har fått samboer nå, da (sønnen min[;)]), kan anbefales det også[:D]

Bodde alene i 3 år da jeg studerte, syns det var veldig ålreit, og glad for at jeg gjorde det før jeg møtte sambo[:)]

Back
Topp