Har du bodd alene ?

Jepp. Bodde alene i ett år før jeg tok steget og flyttet inn til sambo[:)] Da var jeg 19 år.

ORIGINAL: solsikke76=0)

Ja leide leililighet 1 år men følte det var som å hive penger ut av vinduet så som 19 åring kjøpte jeg min første leilighet. Det var så deilig. Hadde det sååå kos [:D]. God erfaring ta med seg att man kan klare seg alene.

samme her !!  betaler like mye nå som jeg leier enn om jeg hade kjøpt en leilighet!! så jeg er på boligjakt... spennende...

Har alltid bodd alene. Eller har bodd med Elias da[8D]

ORIGINAL: Cathy1

ORIGINAL: snikende ullteppe

har bodd mykje aleina
men etter æ fikk unga så har æ hatt samboar (han e då borte halve året)

oj.. halve året ? pga jobben ? kan jeg spørre hva han jobber med /som ?

han e feskar så går turnus en tur på å en tur av
han e ikkej borte i 6mnd i strekk då[;)]

ORIGINAL: Cathy1

ORIGINAL: solsikke76=0)

Ja leide leililighet 1 år men følte det var som å hive penger ut av vinduet så som 19 åring kjøpte jeg min første leilighet. Det var så deilig. Hadde det sååå kos [:D]. God erfaring ta med seg att man kan klare seg alene.

samme her !!  betaler like mye nå som jeg leier enn om jeg hade kjøpt en leilighet!! så jeg er på boligjakt... spennende...

Massssse lykke til håper du finner drømmeleiligheten [:D]

Ja, bodde et år alene før jeg traff sambo. Studerte i Oslo.

Ja, var student da jeg traff mannen min og hadde aldri bodd sammen med en av det motsatte kjønn før jeg traff ham....fikk heldigvis tid til å leve litt før jeg traff ham..[:)]

Det nærmeste jeg kommer alene er vel internatskole med noen hundre andre.. Men eget rom da, og flere timer fra mamma og pappa[8D]

Jeg har bodd alene i 1 år før jeg og gubben ble sammen. Vi flytta sammen 3 mndr etter at vi ble sammen da.

Jeg har bare bodd alene i 4mnd.. Ikke all verden,men da har jeg prøvd det også[;)]

Har aldri bodd alene... Dro på folkehøgskole og delte rom der, så møtte jeg han jeg er sammen med, og da flyttet vi rett sammen etter jeg var ferdig på folkisen.

jeg har bodd alene.. :)

Nei, jeg flytta med mannen min når jeg var 15år, så jeg aner ikke åssen det er og bo alene... men tanken er litt skremmende ja[&:][:)]

ja, bodd alene og hatt to samboere før jeg traff han jeg bor med nå.. har ikke barn med noen av dem [8D]

Bodde alene for første gang etter at det ble slutt med xen. (Var 29 år) Ble bare litt under et år før jeg traff han jeg er gift med nå.

Bodd alene i 3-4 år før jeg flytta inn til sambo. Og det er deilig det også[:)]

ja bodde alene mens jeg gikk på skole. 

ja, bodde alene fra jeg var 16 til jeg var 20 før jeg flytta sammen med sambo...

Back
Topp