Har du bodd alene ?

ORIGINAL: snikende ullteppe

har bodd mykje aleina
men etter æ fikk unga så har æ hatt samboar (han e då borte halve året)

oj.. halve året ? pga jobben ? kan jeg spørre hva han jobber med /som ?

Ja, det har jeg - haldigvis! Jeg lærte utrolig mye av å bo alene. Bodde alene i tre år som student. Da lærte jeg meg selv bedre å kjenne og jeg fikk min egen personlighet. Det tror jeg er viktig i ett forhold - å ha sin egen stemme. Så forresten at Byoncey sa det samme på Oprah i går...

Jeg bodde hjemme til eg var 18, å flyttet rett sammen me pappaen til sara.... Men jeg måtte bo alne når jeg var 24... det var veldig skummelt, men etter noen mnd, ble det bare deilig... Bodde alene i 3 år før jeg fant min kjære [:)]

Ja jeg har stort sett bodd alene fra jeg var 17 til jeg var 33..Men 2 avbrekk av et par samboerforhold som varte rundt 1 år [:)]

Var såååå deilig å bo alene..Stortrives i mitt eget selskap..hehe

Ja, har bodd alene[:)]

Jeg flytta først til mormor når jeg var 19 pga lærlingeplass - og ca 2 år senere flytta jeg til kjærsten og nå har vi bygd hus sammen :)

Jeg  bodde alene i 17 år fær jeg flyttet sammen med kjæresten min..[:)]

flyttet på leilighet da jeg var 17 alene og bodde der i 1/2 år før kjæresten min flyttet etter.
så kjøpte vi hus sammen og det ble slutt like etter.

vips, så bodde jeg alene i huset mitt i 2 år før jeg fikk ny kjæreste [:)]

Nei, har aldri bodd aleine.
Når jeg flytta hjemmefra så bodde jeg med en kamerat, og så flytta jeg inn med mannen min etter det.

Jeg har bodd alene ja[:)] Flytta hjemmefra da jeg var 16, og ble samboer første gang da jeg var 20, og bodde er periode i kollektiv etter at vi flytta fra hverandre... men rakk å bo et år helt alene før jeg flytta sammen med mannen min[:)]

ORIGINAL: toneany

Har aldri bodd alene nei. Bodde hjemme til jeg var 18, og flyttet inn med sambo da. Tror aldri jeg hadde klart å bo helt alene heller, er mørkredd og føler meg generelt utrygg når jeg er alene hjemme.

Akkurat det samme her [:)]

ORIGINAL: Cathy1

syns veldig mange her inne har funnet sin kjære og flyttet sammen og barn ganske tidlig... så jeg lurer litt på hvor mange som har bodd alene jeg.. ?

jeg har aldri bodd alene... holder på å finne min første leilighet alene nå.. og kjenner at jeg syns det er ufattelig skummelt... bo alene... 
ingen som kan sjekke skapene el under sengen ?! :P

jeg flyttet hjemmefra når jeg var 16år. og bodde alene til jeg var 18, da flyttet jeg inn hos mannen=)
deilig bo alene når en gjør det. tiden blir kanskje litt lang iblant, og kjedelig men nyt det mens du kan=)
misforstå meg rett jeg kunne aldri tenkt meg bo alene nå, men når jeg var ungdom så var det knall=)

Når jeg flytta hjemmefra gikk jeg ett år på folkehøyskole så regnes vel ikke som alene[8D] 
Når jeg kom tilbake derfra bodde jeg alene ett år før jeg møtte sambo! [:)] Aldri klart å bodd alene nå[8D] Blitt så vandt til å ha noen rundt meg...

ORIGINAL: September Mammaen

Har ikke bodd alene, når jeg flytta hjemmefra flytta jeg sammen med sambo (var 19 da)

Ja leide leililighet 1 år men følte det var som å hive penger ut av vinduet så som 19 åring kjøpte jeg min første leilighet. Det var så deilig. Hadde det sååå kos [:D]. God erfaring ta med seg att man kan klare seg alene.

Bodd alene ja..[;)] Ble ikke samboer med en mann før han jeg er gift med i dag.. ært sammen i 5 1/2 år snart og ble samboere etter 3 mnd. Men fra jeg var 17 til jeg da var 20 bodde jeg alene eller delt med venninner..[:)]

har bodd alene både på hybel, og som alenemor også..[;)]

ORIGINAL: Labambie

Jepp, i flere år.. Tror alle har godt av å bo litt aleine jeg. [:)]

det tror jeg også...  er glad for at jeg skal få bo litt alene nå også... men det er skummelt... men går nok fint... håper jeg !!

Back
Topp