Har du bodd alene ?

Cathy1

Elsker forumet
syns veldig mange her inne har funnet sin kjære og flyttet sammen og barn ganske tidlig... så jeg lurer litt på hvor mange som har bodd alene jeg.. ?

jeg har aldri bodd alene... holder på å finne min første leilighet alene nå.. og kjenner at jeg syns det er ufattelig skummelt... bo alene... 
ingen som kan sjekke skapene el under sengen ?! :P

Har aldri bodd alene nei. Bodde hjemme til jeg var 18, og flyttet inn med sambo da. Tror aldri jeg hadde klart å bo helt alene heller, er mørkredd og føler meg generelt utrygg når jeg er alene hjemme.

Flyttet ut når jeg var 17-så har bodd endel år alene..og nå er jeg alene igjen. Husredd som jeg er..[&:]

Har aldri bodd alene før nå i desember, da flytta jeg ut fra mannen, men har lillemann med meg da, så er jo ikke helt alene.[;)]

Bodde alene fra jeg var 16år til jeg var 18år, hadde samboer i 2år. Så ble jeg alenemor, og bodde "for meg selv" i rett over 1år før jeg fikk samboer på nytt[:)] 

Har bodd alene opp til flere ganger, først som student (16år gammel)
bodde alene 1 års tid før jeg fikk Thale, og etter det bodde vi to sammen i litt over et år før jeg fikk ny samboer[;)]
Det klarer du helt fint![;)] Det finnes ikke noe farlig under senga eller i skapene, edderkoppene er mer redd for deg enn du er redd for dem, og når det lyner så kan du telle på sekundene at de er milevis unna[:)]

godt å se at det er flere enn meg daa..! 
jeg flyttet inn tildaværende kjæresten min når jeg var 18 , bodde sammen noen år... fant ikke leilighet så flyttet sammen med noen venner ... har altid hatt lyder og mennesker rundt meg...  !   blir skummelt...

aldri bodd aleine... trur faktisk i aldri har sove i ett hus aleine heller[:-] har liksom alltid hatt nokken der... har foreldra mine vært borte, så har jo bror min vært osv... så når typen flytte, så ska d bli litt av ei utfordring! men i ska bo her vi bor no, så da slipp i hvertfall å flytte t nokka nytt....

Har aldri bodd alene[;)]

ORIGINAL: *nobody*

aldri bodd aleine... trur faktisk i aldri har sove i ett hus aleine heller[:-] har liksom alltid hatt nokken der... har foreldra mine vært borte, så har jo bror min vært osv... så når typen flytte, så ska d bli litt av ei utfordring! men i ska bo her vi bor no, så da slipp i hvertfall å flytte t nokka nytt....

ja det er iallefall en god ting da.. at du er kjent i hjemmet og trygg der... ikke ett nytt sted med nye mennesker osv...
har sovet alene 3 netter jeg..   og da sovnet jeg på sofaen :P hehe...

Jeg har bodd ett år alene.. Gikk på skole utenfor Bergen.

Jeg har bodd alene i 2 måneder ca, ellers har jeg bare bodd med samboer/mann eller i kollektiv. [8D] Var ikke noe særlig å bo alene...

Flytta hjemmenfra når eg var 16 år, og ble ikke samboer før eg var 26

Bodd alene ja, men bare et halvt år....[8|] så flyttet jeg inn med min kjære.

Men har reist avsted alene - som utvekslingsstudent og som voluntør, første gang da jeg var 16. Selv om jeg da flyttet inn hos en familie, er det jo hos helt fremmede mennesker og selv om man ikke har ansvar for en husholdning, møter man mange andre utfordringer som gjøre at man lærer å stå på egne ben....f.eks når man oppdager at man bor hos en sør amerikansk radikal politiker som har huset fullt av maskingevær, som har 7 "koner" boende på ulike steder rundt i landet som han pendler mellom (har barn med alle), styrer hele familien med jernhånd og man ikke kan et ord spansk slik at man ikke kan kommunisere med noen i støtteaparatet rundt (eller familien for den saks skyld). Å bo for seg selv i norge er ikke noe å være nervøs for[;)]

Flytta ut frå foreldra mine då eg var 18. Og flytta då 35 mil hjemmefrå for å bu i "storbyen" Oslo. Budde riktignok i studentbolig, men likevel åleine i 1,5 år.

Bor alene  nå jeg...med sønnen min da....
Og jeg stortrives..kan gjøre akkurat som jeg vil...[:D][:D][:D]
Blir jo ensomt avogtil men når jeg er så vant til det som jeg er så går det dritflott..[:D][:D]

ORIGINAL: Nates Mamma

Bodd alene ja, men bare et halvt år....[8|] så flyttet jeg inn med min kjære.

Men har reist avsted alene - som utvekslingsstudent og som voluntør, første gang da jeg var 16. Selv om jeg da flyttet inn hos en familie, er det jo hos helt fremmede mennesker og selv om man ikke har ansvar for en husholdning, møter man mange andre utfordringer som gjøre at man lærer å stå på egne ben....f.eks når man oppdager at man bor hos en sør amerikansk radikal politiker som har huset fullt av maskingevær, som har 7 "koner" boende på ulike steder rundt i landet som han pendler mellom (har barn med alle), styrer hele familien med jernhånd og man ikke kan et ord spansk slik at man ikke kan kommunisere med noen i støtteaparatet rundt (eller familien for den saks skyld). Å bo for seg selv i norge er ikke noe å være nervøs for[;)]

JØSS er alt jeg kan si.. haha... fantastisk !!! :P

har ikke bodd alene. bodde hjemme, flytta på folkehøgskole men var vertfall ikke alene der:P
åså traff jeg min kjære det året og flytta inn sammen med hann når skoleåret var ferdi!

Back
Topp