Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Tja, sambo venter enda på noen buzz-kontroller han kjøpte for noen uker siden via finn.no.. Han som solgte de skal visstnok ha sendt de forrige tirsdag, så de KAN jo enda dukke opp, men sambo er skeptisk.
Jeg har kun kjøpt brukte skolebøker på finn og har ikke hatt noen negative opplevelser.
Har enda ikke blitt lurt med mindre du anser å få klær i bytte som har hull/flekker da, man føler seg jo kanskje litt snytt da. Men har alltid fått varen i alle fall!
Jeg har blitt det 2 ganger på ebay, ene gangen på en veske og da henvendte jeg meg ikke til det ebay tilbake betalingsgarantien, veska kosta bare 70 kr.
Andre gangen var det på en babygym, da brukte jeg ebay tilbake betalingsgarantien og fikk igjen pengene mine som ebay da krevde inn fra selgeren etter at jeg hadde prøvd å få kontakt med selgeren flere ganger uten hell.
Men jeg er ikke blitt skeptisk til å bruke hverken ebay eller finn.no av den grunn. Bestilt mye annet fra ebay som jeg alltid har fått
Ja mannen. Men han betalte med PayPal og fikk igjen pengene sine, så ikke noe tap der. Vi kjøper aldri noe uten klarna eller PayPal. Broren til mannen ble lurt med en leilighet på finn. Aner ikke hvordan det fikk siden det ble en sak og flere ble lurt.
Nei Jeg er superskeptisk til å forhåndsbetale på nettet...så jeg betaler ved henting, og jeg har aldri kjøpt noe på ebay uten søsters hjelp (hun kjøper kun av de hun har handlet av mange ganger før).
Nei Men har bare hentet selv, ikke per post, så da er det jo ikke så lett å lure folk Har ellers solgt selv og sendt i posten, men ikke blitt lurt den veien.