Har du blitt lurt idag??

Monica*27

Glad i forumet
Jeg har ikke blitt lurt....enda!!! Jeg er bare så jækla lettlurt..Tror jo på alt folk sier til meg selv om det er helt syke ting og jeg vet det er 1 april... så bare sier jeg:"åååå??e d sant?oh my gad da!!" ha ha ! det er typisk meg det!!!

Men jeg tenker sånn at tenk om det er sant den personen sier da?!? Og jeg bare sier;"ja sikkert du!!!tror du eg e dum eller??"
også er det den personen sier sant og sånn....

har gjort det en gang og sikkert derfor jeg tror på alt selv om det er 1 april!

Nope ikke blitt lurt enda[:)][:)]

nei det er ingen som har stått opp så jeg kan bli det.noen som vet om noe jeg kan si for å lure?

Har ikke blitt lurt enda nei. Men det kommer vel iløpet av dagen tenker jeg!

Ikke enda, men jeg skal holde "piggene" ute, prøve å ikke tro på noenting nå...
..men så er jeg jo såå glemsk.. [&:][:D]

Må benytte anledningen til å si God morgen, jenter

Eg trur ikkje på nokon ting i dag, om det er sant eller ikkje, det får ikkje hjelpa. Eg seier berre : Det er 1 april, det trur eg ikkje noko på, eg lar meg ikkje lure.." [:)]

hmmm nei [;)] skal bare holde meg hjemme i dag så ingen får lure meg [:D]tihi

nei lar meg ikke lure[;)]

hadde alerede glemt det ut,så TAKK FOR PÅ MINNELSEN!er så lett lurt for jeg glemmer slike dager[:D]vedder på at søstera mi ringer meg i dag å finner på noe tull....er så typisk henne[:D]

...

he he ... jeg er vist nok i mitt beste ess idag jeg =)

gleeeeeder meg til sambo kommer hjem fra jobb!!![:D]

MOHAHAHAHA!!!!![;)]

Ja[:@] Mamma lurte meg [&:] Eg skulle ikkje bli lurt i dag eg [:(]

[:D][:D][:D]hahaha!!! jeg sier igjen jeg:"MOHAHAHAHAHA!!!!"

Bare vent til samboer kommer hjem du.. jeg har løgnene og spøkene liggende på rad og rekke her jeg!!!! hahaha!!![:)]

Har ikkje blitt lurt enda nei, men blir vel i løpet av dagen. Eg og yngsteguten skal snart på ski, og då har me plan om å ringe heim og sei at me må hentast pga motorstopp[:D] Veit ikkje om nokon bit på, men er no lov å prøve[;)]

Back
Topp