Har du bestemt..

Kattekvinnen

Forumet er livet
Augustlykke 2015
..Deg for hvilken vogn dere skal ha? [8D]

Jeg har veldig lyst på en Emmaljunga-vogn [:)] Enten Edge Duo Combi, eller Mondial Duo Combi [;)]

Har ikke bestemt oss enda, men har veldig lyst på en Simo kombi! [:)][:)][:)] Veldig fine de du har lagt ved bilde av også...

jeg har bestemt meg for simo kombi med kompakt understell. og i brun farge. jeg skal kjøpe helt ny vogn, jeg får 5000kr til vogn av foreldrene mine og skal legge resten av pengene selv i vogna. jeg har tittet på flere vogner men det var simoen som jeg falt pladask for. 

Nei vi har ikke det, har ikke begynt å se på heller. Har bare bitt vist to vogner av noen jeg kjenner

jeg har alltid hatt lyst på simo kombi, men når jeg så på den igjen nå, så syntes jeg at bag`n på den var så smal. Den er riktignok lang da. Vi har ikke bestemt oss.. sett litt på kombivogna til Brio nå, men usikker på om det er plass til vognpose i dem.. noen som vet? det MÅ jeg jo ha..er jo ned mot 30 minus på vintertid der jeg bor, så det går ikke uten.
Emmaljunga er veldig fin, men ganske dyr syns jeg..

ORIGINAL: veslemor24

Ja, den gamle som vesla brukte, Brio kombi vogn.
Jeg er kjempe fornøyd med den, selv om vi kjøpte den brukt.
Den er ca.3-4 år gammel.

Gidder ikke å bruke 6000 på en ny vogn..

har du plass til vognpose i den??
kan du justere håndtaket i forskjellige høyder? ser ikke sånn ut på bildet, men ikke sikkert det er nødvendig heller..?

jeg har lyst på emmaljunga av et eller annet slag [:D]
Har lyst på lufthjul, men også city cross (for den er så lett!) hmmhmmhmm, godt vi har goood tid å tenke/bestemme oss på [:)]

den så utrolig fin ut[:D]

Jeg har mange kanditater[8D] Jeg hadde egentlig bestemt med for easy walker sky, men så tittet jeg i en vognbutikk i Sverige og det var så mye fint[:D] Her er de jeg har tenkt på:

Easy walker sky og easy walker qtro

OTH urban jungle/mountain buggy og bugaboo cameleon

Også har jeg tittet litt på teutonia-vogner[8D]

Ja, jeg trur det blit en Emmaljunga duo edge vogn denne gangen... Tim mine andre har jeg brukt en gammel vogn, nå skal jeg ha skikkelig vogn [:)][:)] får se om jeg kjøpet brukt hos en venninne eller om jeg kjøper ny vogn [:)][:)]

vi har vogn etter Linus. har emmaljunga edge duo i den fargen på det nesterste bilde du har der. Svart utpå og hvit inni. og understeller til det øverste bildet. er kjempe fornøyd med den, så blir ikke bytte.

Har også emmaljunga edge, som det øverste bildet!! Er såååå fornøyd, og skal kjøpe en til av samme sort! For vi må ha en til, Julia må ha si vogn ennå en stund til..

Vi var og hentet simo kombi igår:-) :-) Emil skal bruke sportsdelen fram til babyen kommer,da skal han bruke en teutonia timmy trille...

Har emmaljunga smart duo vogn etter Emil, men har lyst på city crossen. så vi får se hva det blir til..

vi får en sånn her av broren til gubben :) etter ungen demmes. bare i rød

http://barneutstyr.wikispaces.com/file/view/HabbyBaby_OrbitDriver_pink.jpg/30135175

synes den er fin da :)

Hadde først Emmaljunga Edge Duo til lillegutt, men hadde masse problemer med understellet i tillegg til at den er kjempetung og få inn/ut av bil, så vi solgte den og kjøpte en TFK joggster twist i stedet, så nå skal han bruke den frem til lillenurket kommer... (må bare kjøpe bag til den[:)])

nei det har vi ikke sett på i det hele tatt - skal vente noen uker til vi begynner å planlegge innkjøp te babyen [:)]

Back
Topp