Har du begynt innkjøpene?

Dette er vårt første barn, så vi trenger det meste. (Har ikke så mange å arve/låne av da mange trenger det selv)
Har kjøpt inn vogn (urban jungle), bilsete (maxi cosi), spisestol m/tilbehør (Stokke steps), vippestol (Stokke bouncer, kan stå på stolen), babycall (neonate 6500, 2 babyenheter), bæresele (Ergobaby 360). Og litt klær. Alt er kjøpt på tilbud.
Har også kjøpt brukt bilbelte for gravide og billig(!) leandervugge med stativ.

I tillegg har jeg kjøpt til småting på eBay.

Er fortsatt en del vi ikke har kjøpt. Prøver å kjøpe gjevnlig så vi sprer utgiftene litt. Og kjøper ikke noe ordinært! Hehe.
Så mye i boks allerede:) bruker man vippestolen i stedenfor newborn sete på stolen da? Hvor kjøpte dere babycallen?

Så mye i boks allerede:) bruker man vippestolen i stedenfor newborn sete på stolen da? Hvor kjøpte dere babycallen?
Ja, på den nye stolen kan man ha den vippestolen oppå sånn som new born setet på tripptrappen.:) Kjøpte babycallen på jollyroom.no.

832f79906e7b660b8debfbd9c5052004

63526c665a58730b87421d0cb239de42

Bukse, boddy og lue.

Var det mest kjønnsnøytrale jeg kunne finne.

Takk. Nei vi ønsker oss en overraskelse denne gangen også. Jeg gikk for 50. Storesøster brukte det en god stund, så håper lille er lik :-P

Da jeg kom over et tilbud på dobbel el. brystpumpe kjøpte jeg den. Håper jeg ikke får bruk for den. Men fikk bruk for sist, så da er det vell fare for at den kan komme godt med denne gangen også. Fikk ikke opp tilstrekkelig med produksjon. Fikk låne en enkel av en venninne sist, Men det ble mye søl, da det begynte å renne av det andre brystet. Samt at det tok lang tid. Regner med å få solgt den igjen, spes om den ikke er brukt.

Back
Topp