Har du begynt å tenke på jul?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Gleder meg til jul! D Feirer alltid hjemme, alltid samme mat/dessert, så det er ikke mye å planlegge :) Julegavene begynte jeg med i Juli, men har mange igjen enda. Gaver til kalender til gutta har jeg kjøpt ca halvparten av. Julevasken skal jeg ta når jeg tar en ferie uke i november eller desember. Håper bare tida flyr! :D

Vi feiret jul i fjor hos min familie, så i år blir det hos svigers.
Med ny baby er flere julegaver allerede enkle, bilde eller lerret av ham som nyfødt.

Har både begynt å kjøpe og planlegge julegaver og kalender :-)
Siden eldste gutten er hos meg i år blir det feiring hos min familie. Har også blitt bedt bort 2.dag alt :-P
Julevask får vi se på utover høsten, men gleder meg til å pynte :-D

Helt klart, det er derfor vi ba om dette forumet!

jeg er ferdig med alle julegaver siden begynnelsen av september jeg hahaha
Det er så deilig å være tidlig ferdig,så kan man bare slappe av og kose seg i desember :)

Spurte faktisk pappa i dag om han sku være i nordsjøen i år også. Etter kjapp rekning så sku han da :( så blir nok bare meg og ungene pluss mamma og mine søstre. :) og det blir nok her hos meg. :)

Julepresanga e et anna kapittel :p der starte eg i desember :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg starter nok helst snart på julegavene, håper jeg.

Men hvem som skal være her... muligens bare oss fire som bor her i huset. Kaaaaaanskje noen av svigers, jeg skal forhøre meg.

Gleder meg til jul, men som høygravid og med 9 dager til termin så har jeg ikke planlagt så mye ifht til jul enda nei! :rolleyes:

Men det er bestemt hvor vi skal være, og så får vi ta resten senere!

Julegave til besteforeldre er i boks. Pluss en til. Begybt å tenkte på julekort, og skrevet liste over hvem som skal få :) og vurderer om lille skal få adventskalender. Blir halvannet år til jul :)

Har startet på gavene,
men aner ikke hvor vi skal være.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ja så smått. Skal prøve å ha det meste klart før termin så jeg slipper å stresse tilfelle formen ikke er heelt på topp.

Men vi vet ikke hvor vi skal være enda.
Mest av alt vil jeg være hjemme, men da må jeg stå for mesteparten av matlagingen. Så kan hende vi blir hos mamma eller hos pappa.

Ja, kalendergavene er klare..
Har begynt å handle julegaver også :)
Hvor vi skal feire jul vet jeg ikke enda..

Jeg vil bli ferdig med nesten alt før vi får baby, vil kose meg i adventstiden. Vi har alltid vært ferdig med gaver før advent. Da kan vi bare kose oss og finne på kjekke ting. Nå har jeg kun 3 gaver igjen på listen min, herlig å få det ut av verden. Vet hva jeg skal kjøpe i den ene gaven, men er usikker på de to siste. Er vanskelig å kjøpe til voksne synes jeg.

Hvor vi skal feire er jeg usikker på. Kunne tenkt å feire alene med ungene hjemme. Vet ikke om jeg orker å kave rundt med en baby. Det kan jo være vi blir invitert av noen i familien, så vi får se det litt an tror jeg.

Nei, det tenker jeg fint lite på.

Jeg er en av de som glede seg til jula er overstått. Men det betyr ikke at jeg ikke gjør en innsats for familien sin del :)
Så jeg har begynt på pakkekalenderen til ungene, skrive gavelister og tenker og knaker.

Vet enda ikke hvor vi skal være siden svigerfamilien min er så syyyyyyykt trege med å ta beslutninger..

Vi vet ikke hvor vi skal feire jul, for min del kunne jeg tenkt meg å være hjemme bare oss og ungene, men mannen min liker ideen av å la mora lage maten til jul. Forstår den godt. Skal ikke klage på at noen andre lager maten. Ellers er alt under kontroll nå. Ikke mye som gjenstår.

Har bare igjen 1 julegave nå :)

Gavene til svigermor og svigerfar er unnagjort, og mange andre er under planlegging. En del av de skal strikkes, så jeg må bare finne igjen mønstrene så jeg får satt i gang :)
Noen skal jo sendes både til nord og sør, så det er vel absolutt på tide å sette i gang.
Hvor vi skal være er usikkert enda. Jeg søker på jobber for tiden, og får jeg jobb før jul som krever at vi må bli her, så blir det jul hos søstra til kjæresten. Hvis ikke blir det muligens en tur nordover.

Back
Topp