Har du begynt å glede deg til jul?

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Jeg vet det er tidlig. Men stemningen satt av at korpset har begynt å øve på julesanger. Og som styreleder låser jeg opp og lager til og sitter når de øver så jeg har hørt .. Vel, øving på julesanger i et par uker.

Og nå har jeg fått en på hjerna og går omkring og plystrer "en stjerne skinner i natt", en av mine favoritter.

Og kjenner at jeg begynner å glede meg litt til jul.

Jeg har startet å tenke masse på julen allerede å gleder meg skikkelig:-)

Gleder meg til å pynte hjemme, duften av julebaksten/julematen, koselig julemorgen, julegaver, julekalender, snø, julesanger og ikle minst gleder jeg meg til å ha en liten prinsesse som vi skal dele julen sammen med i år. Det boir ekstra spessielt:-)

Har drevet å tittett litt etter julegenser tiø meg og juleklær til lille snuppa allerede men det er litt dårlig utvalg enda så gleder meg masse til det kommer inn mer slikt på butikkene:-D

Ja, jeg gleder meg nå! Ser fram til å bruke juleserviset vi kjøpte i sommer :)

Alltid elsket julen! Og spesielt nå som vi har et barn i hjemmet. Enda større glede da.:p Aaahh, gleder meg som en unge og kan ikke vente på at julen skal komme. Når den kommer derimot, så er den over før jeg vet det.. :hilarious::sorry:

Jeg har begynt å glede meg veldig! Elsker advent og jula [emoji7][emoji7] eneste er at permisjonen nærmer seg slutten da, så sånn sett håper jeg tida går sakte i år..

Ja! Elsker jul med pynting, pakking av gaver mens jeg spiller julemusikk og bake småkaker :Heartred

Back
Topp