Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, hun er forsikret, nå husker jeg ikke helt hva som inngår og hvor mye vi betaler bare for henne, men det var viktig for meg at hun var uføreforsikret og hadde reiseforsikring
Ønsker og sikre hennes fremtid økonomisk også vis hun er uhelig og blir ufør.
Nei, vi har ikke. Får meg til å høres ut som en dårlig mor når så mange sier at det er en selvfølge. Litt sårt. Men det er ikke bare bare for alle å få forsikring. Flott for dere som ikke har noen problemer.
Håper vi får ordnet til begge når nestemann kommer. Har alle forsikringer i Sparebank1 bortsett fra 1. Mulig det blir der, hvis ikke må vi få flyttet alle forsikringene våre. Men jeg vil ha den beste forsikringen, så det må undersøkes litt. Igjen...
Samme herHar gjensidige! Betaler 700 kr mnd for 2 barn!
Nå er jo ofte uføreforsikring en stor del av barneforsikringen, hvis minien skulle ende opp uten mulighet til å jobbe er vel dette en drøy belastning på økonomien deres?Ikke forsikring på datteren. Eksen hadde tidligere en barneforsikring for henne, men jeg føler det som litt 'grotesk' (sorry, men slik føler jeg det). Nesten som om jeg skulle forsikre en hund i mitt hode.
Dessuten så har vi en svært grei økonomi så hvis noe skulle skje med henne så har vi midler nok til å dekke alt.
Da hadde vi tatt visse tak, slik at det hadde latt seg muliggjøre. Svaret er nei, det hadde ikke vært en vesentlig belastning, kun et spm om prioritering.Nå er jo ofte uføreforsikring en stor del av barneforsikringen, hvis minien skulle ende opp uten mulighet til å jobbe er vel dette en drøy belastning på økonomien deres?
Takk! Godt å høre..Du er så absolutt ikke en dårlig mor av den grunn at du ikke kan få forsikring!!At du føler det sårt gjør deg til en god mor
De som velger det bort derimot, forstår jeg meg ikke på....