Har du barneforsikring?

Salvia

Forumet er livet
VIP
Julibarna2014
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Jeg tegnet spedbarnsforsikring hos Gjensidige da mini ble født, denne er gratis til han blir 3 mnd gammel.
I dag ble jeg oppringt angående videreføring til barneforsikring, og fikk tilsendt et tilbud. Det var på den mest omfattende forsikringen deres, og koster 315 kr pr. mnd.

Jeg har ikke lest vilkår ennå, fikk ikke tid i dag, og mini skal naturligvis forsikres.

Har du barneforsikring?
Hvis nei, hvorfor ikke?
Hvis ja, hvilken type, og hva koster det?

Vi har ikke forsikring av den enkle grunnen til at den ikke dekker langtids opphold i utlandet og vi bodde i egypt i 6 mnd og bor nå i sverige, vi planlegger å bo her i mange mange år så skal undersøke det her etterhvert :)

Har forsikring ja, og kjempe opptatt at sen skal gi barna god fremtid hvis de skulle vært så uheldige å bli uføre.
Betaler vel 290kr mnd.
Er det DNB du har? I DNB betalte jeg 315 tror jeg, likte egentlig den forsikringen best på vilkår, men pga overfylt av alle andre forsikringer så flyttet jeg barneforsikringen og

Jente2009, 2011 og 2015:)

Termin 15.01.2015

Her er begge forsikkra. Usikker på ka eg betaler. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har foreløpig bare forsikring på eldste. Minsta har vært under utredning det siste halvannet året, så var litt for seine med henne. Håper å få nå som det snart ser ut til at vi er ferdige - uten noen funn eller diagnose...

Vi har selvsagt forsikring på barna. De to eldste har i Frende forsikring og minste har i sparebank1

Ja han har i Storebrand, men blir nok flyttet til Gjensidige der resten blir flyttet nå.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ikke forsikring på datteren. Eksen hadde tidligere en barneforsikring for henne, men jeg føler det som litt 'grotesk' (sorry, men slik føler jeg det). Nesten som om jeg skulle forsikre en hund i mitt hode.

Dessuten så har vi en svært grei økonomi så hvis noe skulle skje med henne så har vi midler nok til å dekke alt.

Vi har DnB. Har prøvd andre tidligere, men fant ut at DnB dekker det meste :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja han har selvsagt forsikring , vi har toppforsikringen til tryg.Betaler ca 3000 i året

Nei, vi har ikke. Får meg til å høres ut som en dårlig mor når så mange sier at det er en selvfølge. Litt sårt. Men det er ikke bare bare for alle å få forsikring. Flott for dere som ikke har noen problemer.
Håper vi får ordnet til begge når nestemann kommer. Har alle forsikringer i Sparebank1 bortsett fra 1. Mulig det blir der, hvis ikke må vi få flyttet alle forsikringene våre. Men jeg vil ha den beste forsikringen, så det må undersøkes litt. Igjen...

Begge forsikret i Storebrand. Minsten er ikke fullforsikret fordi hun har atopisk eksem noe ikke forsikringsselskapet da dekker enkelte ting på-

Ja, d har vi. Er gjennom Tryg å betaler vel 500 i mnd..

Ja, her er både barn og voksene forsikret i gjensidige :) For oss er det en trygghet, hvis det skulle skje noe. Synes det er synd for de som ikke kan få forsikring da. Har gjensidige, men er usikker på hva vi betaler :)

Nei, vi har ikke. Får meg til å høres ut som en dårlig mor når så mange sier at det er en selvfølge. Litt sårt. Men det er ikke bare bare for alle å få forsikring. Flott for dere som ikke har noen problemer.
Håper vi får ordnet til begge når nestemann kommer. Har alle forsikringer i Sparebank1 bortsett fra 1. Mulig det blir der, hvis ikke må vi få flyttet alle forsikringene våre. Men jeg vil ha den beste forsikringen, så det må undersøkes litt. Igjen...
For de som ikke får så skjønner jeg det, men mange velger å ikke ha forsikring av egen fri vilje.
Vi hadde aldri fått forsikring på poden om vi ikke hadde tegnet avtale da han var baby.

Back
Topp