Har du barn?

Den første tiden var veldig slitsom...
Og slet med det meste..

Hadde det herlig med begge to.. Koste oss glugg ihjel.. [:D] Håper jeg får det like kos denne gangen. 

Jeg vet ikke helt hva jeg skal svare, for de første to ukene var egentlig jævlige. Var sprukket fannivoll! mot endetarmen og INNI endetarmen [&:] Så var jævlig vond! overlatt til megselv i min lille leilighet med en liten baby og en masete hund. Som selvfølgelig måtte få i allefall en tur til dagen... så det var ikke noe kjekt før jeg ble bedre nedentil!

Det var beinhardt.

Begynte med tøff fødsel med påfølgende store blødninger.

Det fortsatte med såre pupper og store ammeproblemer. Måtte bruke ammeskjold til slutt. Da gikk det straks bedre, men det var jo litt styrete...

Jenta hadde kolikk i tre måneder og var sta og bestemt som et uvær fra første dag i tillegg.

Astma, allergi og eksem.

RS-virus da hun var 6 måneder og innleggelse på sykehus...

Det har vært beinhard lenge, og det har så vidt begynt å bli bedre. Jeg synes det er kjempeslitsomt å være mamma. Heldigvis har ikke morskjærligheten noe problem oppi dette. Jenta er jo god som gull og kan jo ikke noe for at hun har sine ting. Vi har det veldig fint sammen. Det er bare det at det er og har vært veldig slitsomt.

den helt første tiden var HERLIG!
amminga gikk som en drøm og alt var flott.
det ble litt verre når kolikken satt igang, men det jikk da fint det også:)

Adrian hadde kolikk.. så de første månedene var grusomme.. følte meg helt ubrukelig som mor..
men nå koser jeg meg masse.. med den lille go'gutten min[:)]

det er 10år mellom jentene mine..
Og starten var den samma: Slitsom!! Men kom seg etter et par mnder...
Med Anette var det fordi det var første og alt va ukjennt, men Tuva var det fordi hu sov utrolig dårlig fra dag 1 og skreik 8timer i døgnet i 3 mnder....[&:]

Kolikk i 2,5 mnd og ikke særlig morsfølelse hos meg, så de første mnd var vel ikke akkurat sånn jeg hadde sett for meg, nei... Ikke fikk jeg til amming, følte meg BÆLfeit og sliten, aldri noe søvn, bare hyling dag ut og dag inn...
Men det gikk seg til etter kolikken var over og jeg ble fortroelig med at flaske kanskje var like greit.. Og i dag er det bare...nei, helt ubeskrivelig glad i den guttungen!! Han er og blir mammas lille baby uansett hvor gammel han er.. Elsker han over ALT i verden!! Så lenge han er glad er jeg glad..![:)]

ingen av de passet føler jeg.. jeg var utslitt (han hadde kolikk),men samtidig koste jeg meg.. det hente jeg gråt fordi jeg følte jeg ikke gjorde noe annet enn å amme,amme,amme.. men ammingen i seg selv gikk veldig greit den første tiden,sugde riktig fra første sekund![:)]

men en stor omveltning var det så absolutt! følte ting gikk bedre og bedre fra han var ca 2 uker gammel[:)]

Back
Topp