Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Hvordan ligger din desember18 gutt an nå? Sover han hele natta osv? Han her er myyyye våken og jeg håper jeg skal få noen gode netter før jeg rett og slett sitter her med nyfødt igjenHar en gutt fra før, som er født i desember 18![]()
Tør nesten ikke si det, men han sover hele natta som regel. Fra 18.30-06.30 ca. Noen ganger våkner han i 4 tida, men da går jeg bare inn til han og legger han ned, så har jeg ei seng ved siden av sprinkelsenga som jeg legger meg i, siden han kan sove litt mer urolig når han først har våknet. Slenger inn ei hand og pjusker litt om det høres ut som han våkner så går det som regel greit. Men det har gått i perioder med gode og dårlige netter, så er beredt på at plutselig kan snu igjen.Hvordan ligger din desember18 gutt an nå? Sover han hele natta osv? Han her er myyyye våken og jeg håper jeg skal få noen gode netter før jeg rett og slett sitter her med nyfødt igjen![]()
Nr 2, har en Januar 19 Jente fra før!
Da var vi kanskje i samme termingruppe da ogsåSamme her. Andre barn. Jente født i Januar 19 fra før.
Da var vi kanskje i samme termingruppe da også![]()
Kan du sende meg en privat melding? Finner ikke ut hvor jeg gjør det...Dette blir vår sistenr 5.
Har 3 gutar og ei jente fra før. 2011, 2012, 2014 og 2018.
Fikk første i august 08 og nr 2 i februar 11. Skal nå ha nr 3 (med samme mann