Har dokker tenkt på namn?

  • Trådstarter Moderator Marte
  • Opprettet
Vi er ikke i mål med navnevalg, nei. Mannen har ikke før nå den siste tiden giddet å diskutere det. Vi har et par forslag vi har blitt enige om, men er uenige om stavemåte...:shifty: så vet ikke hva vi ender opp med:dead:
 
Helt bestemt på navn her nå, til og med kjøpt smykke med navnet hans på, eller bokstaven hans <3
 
Drømte en natt hva han skulle hete, og har etter det fått dilla på det navnet. Nå er nesten mannen litt på gli også ;) Ville alle kommet på det navnet i våknet tilstand :p
 
Vi har landet, eller jeg har landet. Så får vi se om familien liker det etter fødsel.
 
Nå har vi ihvertfall noen alternativer, men jeg aner fremdeles ikke hvordan jeg skal klare å velge
 
Drømte en natt at han skulle hete Mads/Mats Elias :D
Men hva tenker dere???

Mats (svensk) eller Mads (dansk)?
Vi bor på Sørlandet :)
 
Drømte en natt at han skulle hete Mads/Mats Elias :D
Men hva tenker dere???

Mats (svensk) eller Mads (dansk)?
Vi bor på Sørlandet :)

Så fint navn! :) Jeg tror jeg hadde gått for Mats, men det er bare fordi det er sånn jeg er vant til å se det skrevet :)
 
Så fint navn! :) Jeg tror jeg hadde gått for Mats, men det er bare fordi det er sånn jeg er vant til å se det skrevet :)
Ja, føler det er det navnet som ligger meg nærmest nå, men må bare overbevise mannen :p Ja, mest redd alle skal feilstave om vi velger Mads og ikke Mats. Alle skriver sikkert Mats likevel :p
 
Ja, føler det er det navnet som ligger meg nærmest nå, men må bare overbevise mannen :p Ja, mest redd alle skal feilstave om vi velger Mads og ikke Mats. Alle skriver sikkert Mats likevel :p

Har sett mest skrevet med t ja, men er jo helt opp til dere :)
 
Ja, føler det er det navnet som ligger meg nærmest nå, men må bare overbevise mannen :p Ja, mest redd alle skal feilstave om vi velger Mads og ikke Mats. Alle skriver sikkert Mats likevel :p

I Norge er det 4317 som heter Mads og 6981 som heter Mats. :)
 
Uff, hørtes så vanlig ut, men sikkert ikke like mange Mats Eliaser ;)


Hvis du tenker det er 5 millioner folk i vårt lille land er er det ikke så mange Mats'er likevel.

Jeg personlig vet kun om en, og det er en kompis av broren til ei barndomsvenninne jeg ikke har kontakt med lenger, så måtte grave litt der.
 
Uff, hørtes så vanlig ut, men sikkert ikke like mange Mats Eliaser ;)

Nei, det er ikke veldig vanlig verken med eller uten Elias. Vi er mange mennesker i Norge. :)

Det er 10 stk som heter Mats Elias (og 8 stk som heter Mads Elias). :)
 
Back
Topp