Har dokker besteforeldre i nærleiken?

Ja, men her skal vi flytte om en ca 5 år, nærmere byen :) mannen bruker jo nesten to timer på pendling og vi syns det blir mye når man er en familie :)

Morfar som døde var 85 år, mormor døde brått da hun var 65 år av kreft og det er vel en 12 år siden. Mine foreldre er 52 og 53, og jeg blir 27 :)
Farmor er 79 og farfar 81, så er kanskje tidlig å få barn :)
Ja, pendling er kjedelig! Mannen her har bytta jobb for å unngå pendling (brukte ca 2,5 t kvar dag før, no er det ca 45 min tur/retur), veldig godt å ha han nærare.

Kjekt med oldeforeldre, håpar dokker får beholde dei lenge!
 
Mine foreldre bor 5 min unna, svigermor 20 min unna og svigerfar ca 45 min unna. Føler oss veldig heldig som har familien så nære [emoji173] [emoji4]
 
Ja, pendling er kjedelig! Mannen her har bytta jobb for å unngå pendling (brukte ca 2,5 t kvar dag før, no er det ca 45 min tur/retur), veldig godt å ha han nærare.

Kjekt med oldeforeldre, håpar dokker får beholde dei lenge!

Ja 45 minutter er jo mye bedre :) er kjipt når det blir mye tid som går bort!

Ja Tiril er så heldig å ha tippoldemor også på 93 år [emoji173]
 
Samboers foreldre er 5 minutter unna og mine er 15 minutter unna :) kjempe deilig å ha så nære.. Greit om man kjeder seg, og barnepass bare for en kveld og sånt :)
 
Samboers foreldre er 5 minutter unna og mine er 15 minutter unna :) kjempe deilig å ha så nære.. Greit om man kjeder seg, og barnepass bare for en kveld og sånt :)
Ja, det er godt. Vi inviterer ofte mamma og pappa på middag, er så kjekt med folk i huset og koselig for ungane å vere med dei.
 
Ett sett i nabohuset og de andre 10 mins biltur herifra, så sånn sett er vi veldig heldige :)
 
Back
Topp