Har dine svangerskap vært like/ulike?

T2015

Andre møte med forumet
I forrige svangerskap var jeg superkvalm og kastet opp hver dag fra uke 5-6 til ca uke 19.

Denne gangen blir jeg kun litt uvel dersom det går lenge mellom hver gang jeg spiser. Ellers er jeg ekstremt trøtt, ømme bryster og veldig uren hud!

Hvordan er det med dere andre som har vært gravide tidligere?

Jeg har vært gravid en gang før, og til nå har det vært svært likt.:)

Jeg vet faktisk ikke helt enda:p sist var jeg veldig dårlig fra ca uke 7/8 til minst uke 25, og hadde ekstrem luktesans. Brakk meg mye men ikke oppkast, mye kviser, ikke trøtt.. nå har det gått ganske greit med litt småkvalme, men det sa pang for noen dager siden, usikker på om det er svangerskapsrelatert eller omgangssyke:p er nå veldig trøtt, ikke så mye kviser som sist, luktesansen har og begynt å komme nå.. så joa, relativt likt de siste dagene kanskje:p

Små kvalm første gang, mye mer kvalm andre gang, nå var jeg bare småkvalm i starten :)

Puppene vokste enormt førstegang, ingen rom med mellomste å ser ut til å vokse godt i fra seg i nå også :)

Trøtt med første, masse energi med andre. Trøtt med tredje :p

Fin hud med første, kviser med andre å fin hud med tredje :p

Helt likt! Kvalme & oppkast kom som et sjokk i uke 7, kviser, oppblåst, ekstrem luktesans osv. Eneste ulike er at denne gangen må jeg snyte nesa hver morgen & blør litt neseblod. Sist fikk jeg hyperemesis og spøy til siste dagen.. Var innlagt 3 ganger på sykehus, så denne gang krysser jeg fingrene for at det ikke går like ille....!!

Back
Topp