Har din barnehage egen hjemmeside?

AKA demisk

Elsker forumet
Barnehagen har nettopp fått egen hjemmeside nå, har lagt ut noen bilder, årsplanen og kontaktinfo bl.a. Vi han også muligheten til å få månedsbrevene på mail istedet for på papir.

Syns det er kjekkt jeg, slipper alt papir som flyter rundt i huset[8D]

ja det har vi, og jeg syns det er kjempe kjekt. Er artig å se på bilder fra dagene deres[:)]

Egen hjemmeside med innlogging for foreldrene så de kan legge ut bilder mer informasjon som ikke alle kan se. Synes det er veldig bra jeg. Der ligger også vaktlister, ukeplaner, månedsplaner og møtereferater osv fra barnehagen.

Ja det har den,synes dete r helt supert.
Er eget innloggings kode for oss.

Ja de er egen hjemmeside. De sender også alt gjennom mail, bhg regningen, ped.skriv, og annen info kommer på mail. syntes det er mye bedre enn alle lappene man fikk før.

Ja, det har de. Det er en Kanvas barnehage og Kanvas har egen felleshjemmeside og så har vi egen innlogging for vår barnehage. Helt SUPERT! [:)] Får også all viktig info på mail!

Ja, det har den og jeg synes det er kjekt!
Hver avdeling har også egen blogg hvor de legger ut bilder og videosnutter fra hverdagen [:)]

ORIGINAL: nussnøff

ja det har vi, og jeg syns det er kjempe kjekt. Er artig å se på bilder fra dagene deres[:)]

Jepp, det har den. Der legger de ut alt vi foreldre trenger av papirer og nyheter. Når det er lagt ut noe får vi mail. Man kan også få det i papirform. Syns det er kjempe greit.

Nei, men skulle ønske de hadde..

Ja, men det legges ikke ut bilder heldigvis.

I tillegg til at all informasjon legges ut der, kan vi også velge om vi vil ha det på papir eller på mail

De har ikke nå, men skal få.
Tror det blir kjempe bra [:)]

ORIGINAL: *Musti*

Nei, men skulle ønske de hadde..

Er veldig fornøyd med at de har egen hjemmeside, der kommer det meste av info.

Back
Topp