har dette skjedd deg?

Snart5

Gift med forumet
Julibarna2014
jeg har noen føflekker på ryggen og har begynt å gå til årlige kontroller av dem.. noen er ganske store, den største er vel på 2 cm, og står litt ut av ryggen..
og igår kveld klødde jeg litt på ryggen og kjente plutselig at det "revnet" der bak.. så jeg løp ut på badet og sjekket og hadde da klart å rive av nesten halve føflekken og blødde masse..

er det farlig at de blir rivd av slik? skal ringe legen imorgen altså, men ville høre om det har skjedd noen andre her [:)]

Jeg har fjernet de jeg hadde...men jeg har også bare vridd av noen ja....[:D][:D] høres skikkelig groteskt ut..

Guttungen klarte å rive opp halve føflekken min da han klødde meg på ryggen. Gjorde ikke noe med det.

ORIGINAL: Piril

Jeg har fjernet de jeg hadde...men jeg har også bare vridd av noen ja....[:D][:D] høres skikkelig groteskt ut..

så det er ikke nødvendigvis noen fare som truer [:)] syns det er skikkelig ekkelt jeg og.. [8D] sambo skulle skifte plaster isted og jeg kjente klumpen i halsen [:'(][8D]
så får be legen imorgen om å fjerne resten..

men kan jeg få bedøvelse når jeg er gravid? hmmm håper det [8D]

ORIGINAL: Vugge

Føflekker som har blødd skal sjekkes har jeg fått beskjed om.. Har et par selv og fått beskjed om at om det har blødd fra de så må jeg fjerne de.. (De er i ansiktet så er derfor jeg ikke har gjort det med en gang, men følger godt med)

ok, det blødde ganske mye og blødde litt fremdeles da jeg skiftet plaster isted...

Blødde da jeg vridde av mine...brydde meg ikke noe om det jeg,det stoppet jo til slutt....

Jeg fikk kun bedøvelse på en...de andre frøys jeg av med nitrogenspray.

Ja, det har skjedd meg. jeg har også vært hos hudlege og fått en avrevet. Det blør noe hinsides, men har ikke fått inntrykk av at det er så farlig...

Back
Topp