Har det stemt hos dere?

Cathrine_86

Gift med forumet
Kom bare til å tenke på noe noen sa til meg omkring da smån kom til..

Når en i familien eller i nær familiekrets dør så er det nettopp/eller skal komme ett nytt barn..

Har stemt opptil flere ganger i familien vår.. Senest da smån her kom til, så døde mitt søskenbarn mnd etter..

Merkelige greier, men er faktisk ofte det skjer..

Stemte med Lukas...
Morfaren min døde ca 3 mnd etter Lukas var født[:(]

Noen dager før jeg fødte døde dagmammaen min som jeg har hatt kontakt med hele livet ,hun var som en bestemor for meg[&o]

3 uker etter jeg fikk Adrian døde farmor, men ingen døde før eller etter Leon ble født.

Jeg har hørt at det stemmer dersom barnet er født i skorpionens tegn.. og det har stemt hos de fleste jeg vet med barn i november[&o] Også hos oss..

jeg mistet farmoren min bare dager etter at jeg fikk vite at jeg var gravid med førstemann. pappa fortalte meg at farmor var død og jeg fortalte han at jeg var gravid.
da sa han at når pappa'n hans døde var akkurat svigerinnen hannes blitt gravid.. så han følte litt sånn; en nær døde, og et nytt liv var skapt og på vei..

tror nok det er ganske tilfeldig, men oppleves nok likevel litt spesielt og sterkt for dem det gjelder [:)]

ORIGINAL: LilleMag

Jeg har hørt at det stemmer dersom barnet er født i skorpionens tegn.. og det har stemt hos de fleste jeg vet med barn i november[&o] Også hos oss..

hmm.. må forhøre meg litt om noen døde rundt den tiden jeg ble født da...

Ja, stemmer så og si hver gang i familien/venner[:(]. Skjedde med meg også. Noen mnd før første svangerskap døde pappa. Når jeg var 6 mnd på vei nå døde bestemor.
Er nesten sånn at jeg tenker, nei hvem går nå når jeg får høre om svangerskap i familie/nære venner[&:]

Stmte her.. bestekompisen til sambo døde samme dag som riene begynte (snuppa kom dagen etter datoen for hans dødsfall)[:(]

Jeg og søskenbarnet fikk barn noenlunde samtidig. 1 mnd etterpå døde onkelen (bestefaren til sønnen til søskenbarnet).

Nei aldri skjedd her så vidt jeg vet. Men det har seg sånn at 3 ganger noen i slekta har dødd så har jeg begynt å styrt grine og visst at noe skulle skje, noen skal dø, men vet ikke hvem osv. så har det gått 1 uke eller to også har det forferdelige skjedd.

Åj, her er de født i skorpionen også, de jeg fortalte om i innlegget over her..[&:]

Jeg skulle til å skrive at det blir født mange barn i familien, men den eneste det stemmer med er fetteren min som ble
født like etter at farfar døde. Fetteren min er skorpion..! [;)]

Ja det har stemt her. Bestemoren min rakk akkurat ikke å møte oldebarnet sitt. Men hun fikk sett magen, og det tror jeg hun er glad for. [:)]

Kusina mi fikk sin førstefødte på samme dag som mormoren døde. Hun fødte fem uker tidlig... Meeeeget merkelig...[:)][:)][:)]

har skjedd veldig ofte i vår familie..

sønnen min ble f.eks født samme dag som mormor døde.
18 år tidligere på samme dato døde min morfar og
oldemoren til samboeren min....

Tja.. vet ikke om jeg tror det er noe annet enn rene tilfeldigheter.
Men her døde min morfar samme mnd som vesla ble unnfanget (okt.)

Når jeg var gravid første gang døde tanta til sambo når jeg var ca 3 mnd vei, denne gangen som jeg er gravid døde søskenbarnet mitt på 5 dager når jeg var ca 4 mnd på vei.....

vannet mitt gikk om kvelden samme dagen som bestefaren til min mann ble begravd. Førdt 2 dager senere

Back
Topp