har det pleid å

siwro

Gift med forumet
ta lang tid for dere å få refundert pengene etter ivf?
vet jo dette kan ta lang tid, men...[:D] jeg måtte jo legge ut ganske mye så var spendt på når ca jeg kan regne med å få dem igjen[:D]
altså etter reise og hotell opphold.

Kan dessverre ikke svare deg på det, siden jeg må betale alt selv,....
MEN HÅPER DU får de snart!![:D][:D][:D][:D][:D][:D] slik at du får en strålende ferie!![:D][:D][:D]

takk for det serephinea[:D]

Det gikk ikke greit her, Nav hos meg rotet det til..papirer forsvant osv....halleluaja...
men reisepengene fikk jeg sjapt på konto, bare snakk om innen en uke tror jeg, men det var jo ikke der den store summen lå.

humm... nåde om dem har rota bort mine papirer altså.. da klikker jeg.. det er jo ca 10tusen jeg skal ha igjen...

Jeg klarte å sende alle mine kvitteringer til pasientreiser, så de ringte her om dagen, og sa at jeg hadde sendt feil og at de ikke kan videre sende til Helfo, men må sende det i retur til meg. Men det som hadde med reiser skulle de ordne med en gang! Så hadde pengene på konto dagen etter[:D] Tok ikke lang tid fra jeg sendte det til de ringte...
Men venter fortsatt på de andre kvitteringene som skulle komme i retur, for det er der pengene ligger hos oss å!

Håper de snart er inne på konto til deg også[:D]

hhmm nå husker jeg faktisk ikke hva som sto på konvolutten min til dit di blei sendt, men regner da med det er rett for jeg gikk p nav her hjemme med dem, di sa di skulle ikke ha dem lengre så jeg fikk en ferdig påskreven konvolutt og sendte dem dit.. er over en mnd siden jeg sendte dem..

Jeg sendte inn mitt i april, og fikk de i begynnelsen av juni.. syntes det egentlig gikk kjapt da, trodde det tok lenger tid.. Men nå er det vel ferietid å sånn, så noe tid kan det kanskje ta... Da fikk jeg for medisiner og transport.. Hadde ikke noe overnattinger...[;)]

Hos oss tok det noen mnd jah.. så jeg hadde nok ikke beregnet at det tok bare uker... Her må en ha tolkmodighet.. Og nå er det jo sommer og...

Hmm naa har jeg privat helseforsikring saa kan vel ikke uttale meg egentlig [8|]

Back
Topp