har det mye å si

siwro

Gift med forumet
at man setter puregon for sein?? jeg glømte helt av tiden å tok 20 min forseint[:@] jeg som alltid har vært sååå presis og nøye.....

hehe blei redd jeg. har alltid vært til samme tidspunk siden dag 1.. å da så å si på minutte, et min fra eller til, men ikke flere minutt hehe...så derfor fikk jeg litt panikk[:D]

Hos meg står det pluss minus to timer, så ikke stress med det. Jeg har ikke vært nøye, og fått fine egg nå to ganger.
Har også glemt nesesprayen flere timer over tiden...

godt å høre--thanks

den skal tas om ettermiddagen/kveld..jeg tar kl 19...

fikk beskjed med gyn at det ikke var nøye med klokkeslett for puregon....men sprayen skulle være til faste tidspunkt, + eggløsnings sprøyta

ORIGINAL: kosejenta

skal puregon takast om kvelden eller om morgonen?

litt nysgjerrig bare - skal ringe klinikken i morgon og avtale medisinoppstart

Det er det samme om du setter den på morran eller kveld. Bare du tar den til samme tid hver dag, f.eks kl 8 om morran, ELLER kl 19 om kvelden. Men om man glemmer å ta den akkurat det kl.slettet man har bestemt seg for, og det er som ts skriver 20 min, så er ikke det noe farlig. De sa til meg at en til to timer etter det faste kl.slettet var greit.

di sa til meg at den SKULLE settes ettermiddag/kveld. .. skal ta ei anna på morran, som jeg ikke husker hva heter...noe på o i allefall[;)]
ORIGINAL: Ida82

Det er det samme om du setter den på morran eller kveld. Bare du tar den til samme tid hver dag, f.eks kl 8 om morran, ELLER kl 19 om kvelden. Men om man glemmer å ta den akkurat det kl.slettet man har bestemt seg for, og det er som ts skriver 20 min, så er ikke det noe farlig. De sa til meg at en til to timer etter det faste kl.slettet var greit.

Det kan nok du bestemme sjølv. Men huskar eg fekk beskjed av klinikken om å ta den om kvelden, slik at dersom første ultralyden viste at egga var passe, så hadde eg ikkje tatt dagsdosen då. I tilfelle eg f.eks skulle tatt eggløsningssprøyta seinere samme dag som ultralyden.

Skjedde fleire gonger det at eg var sånn halvtime forsinka og gjekk fin-fint det alle gongene med tanke på antall egg då..

Back
Topp