Har det helt jævlig!!!!

LilleMusMei

Forumet er livet
Orker ikke og vil ikke skrive så mye om det men har det heeeeelt jævlig! [:(][:(][:(][:(]
Blir desidert den aller aller værste julen i mitt liv , hvis jeg i det heletatt orker å feire jul da[:(][:(][:(][:(]

huff sorry, men måtte bare si det.....

----------------------------------------------------------------
oppdatert:
takk for varme klemmer å tanker fra dere! setter pris på det utrolig mye!
men det ser ut til å bare bli verre å verre dette her.
Har aldri grått i så mange timer før tror jeg............... og kommer vell til å gråte meg i seng og grue meg til morgendagen og ikke minst julaftenen.
Jul skal være en gledestid for alle........ men desverre så blir alt ødelagt........

uff da [:o] så trist å lese at du har det vondt.
håper virkelig det ordner seg. alle skal ha det godt i julen. bare fortell hvis du vil snakke om det!

ORIGINAL: AnneMaddemor

uff, håper det som er jævlig kan bli bra igjen sånn at du får en fin jul!

*trøsteklem*

Signerer!!!

ORIGINAL: Lisemor_

uff da [:o] så trist å lese at du har det vondt.
håper virkelig det ordner seg. alle skal ha det godt i julen. bare fortell hvis du vil snakke om det!

Sign. [:)]

ORIGINAL: AnneMaddemor

uff, håper det som er jævlig kan bli bra igjen sånn at du får en fin jul!

*trøsteklem*

sign.

Huff da! Stakkars deg... tenker på deg og at det kanskje kunne vært meg og... håper for din del at julen går fort over! Ikke kjekt i det hele tatt!!!
Prøve å kose deg litt med lillejenta di og bissevoven...[;)]

Huff da [:(]
Håper det som ikke er bra kan ordne seg for deg. Ikke gøy å ha det forferdelig på en tid der "alle skal kose seg" [&o]
Masse klemmer fra meg

Huff, det hørtes virkelig ikke noe særlig ut, LilleMusMei.. Håper du på et eller annet vis får noe positivt ut av julen likevel, og at det blir litt mindre trasig enn du forventer.. Mange tanker sendes din vei..

*trøsteklem*

Oi da, kjære deg- dette hørtes ikkje kjekt ut! Håbe det går greit, klem fra meg!

huff tenker på deg....

klemmer fra oss

Så leit da. Blir jo ofte litt ekstra trist ved høytider hvor alt skal være så koselig.
Sender en trøsteklem

en liiiten oppdatering i 1.innlegg.
tuuuusen takk for gode ord og varme tanker jenter! [:(][:(][:(]

Kor trist at du ikkje har d bra! Håpe d ordner seg for deg..
Sender deg en god trøsteklem.

huff vet jo ikke hva som skjer men kunne ønske jeg kunne gjøre noe for deg...
håper virkelig at det er noe som kan lyse opp dagen din snart, ingen fortjener og ha det slik...
(igjenn) tenker på deg..

klemmer fra oss

ORIGINAL: MinniMe

huff vet jo ikke hva som skjer men kunne ønske jeg kunne gjøre noe for deg...
håper virkelig at det er noe som kan lyse opp dagen din snart, ingen fortjener og ha det slik...
(igjenn) tenker på deg..

klemmer fra oss

signerer...
klem fra oss..

ORIGINAL: Jeanette73

Så leit da. Blir jo ofte litt ekstra trist ved høytider hvor alt skal være så koselig.
Sender en trøsteklem

sign!

ORIGINAL: kristin80

Kor trist at du ikkje har d bra! Håpe d ordner seg for deg..
Sender deg en god trøsteklem.

Huff, her kommer en trøsteklem
[:)]

ORIGINAL: Jeanette73

Sender en trøsteklem

ORIGINAL: Misin

Huff, det hørtes virkelig ikke noe særlig ut, LilleMusMei.. Håper du på et eller annet vis får noe positivt ut av julen likevel, og at det blir litt mindre trasig enn du forventer.. Mange tanker sendes din vei..

*trøsteklem*

Sendte deg en klem på sms, men du kan få en go'klem her og..[:D][:D]
Håper d ordner seg for deg ang julaften..*krysse fingre*

Back
Topp