Har det begynt å vise på magen?

Jeg ser ut som jeg er fødeklar så oppblåst som jeg er om dagen..
 
Nei ingenting her.....annet enn at det ser ut som jeg har spist en litt foir stor porsjon middag bare .

Føler meg litt oppblåst tidvis, men det er for tidlig med noe mage her i gården ennå.
 
Er bare oppblåst, er nok lenge til det vises, selv om livmora var over symfysen/sambeinet allerede ved uke 8 i sist graviditet...
 
Oppblåst her også, spesiellt om kvelden, da ser det faktisk ut som jeg er gravid :-P
Gleder meg til baby magen virkelig kommer :)
 
På kvelden så ser det ut som om jeg er tre mnd på vei, meen er nok bare luft :O) Nesten sånn at en innbiller seg å være lengere på vei enn hva en egentlig er :) Men er glad i magen min selvom det bare er luft, er jo ett lite nurk der og magen kommer til å bli såå fin <3
 
Ingenting her enda, var masse oppblåst i begynnelsen men det har gitt seg helt. Gleder meg til magen kommer, følte meg så fin sist jeg var gravid:-))
 
Bare oppblåst her :-p
 
Nja. Viste mye mer sist uke. da klarte jeg ikke skjule magen under en vid tunika en gang.

Men denne uken er jeg ikke så oppblåst så nå viser det ikke så godt.
 
Bare oppblåst her :-P Gleder meg masse til magen kommer :)
 
ja litt =) andre gangs gravid så vises fortere =)
 
ingenting her, men så har en god del overflod på magen fra før då haha. så her tar det nok en stund før det vises =P
 
Så egentlig gravid ut ifra før, så når jeg er oppblåst så ser det ut som at jeg er 40 uker på vei, å kanjse litt på overtid :p
Kanjse det er grunnen til at ALLE i familiene til både meg å samboer er såååå snille for tiden :p
 
hehe :D

nå viser det ikke lenger her heller xD luuuufta sikkert
 
Nei, det vises ikke.. Men jeg har meeer enn nok på magen fra før av, så er egentlig redd det ikke vil vises at all, haha :P
 
Nei, ikke noe ennå men bærer det langt inne så jeg kan skjule det lenge hvis jeg vil.
Me første så låg jeg inne på overvåkning for gravide og de som hadde kritisk syke på prematur avd og de lurte på om jeg hadde min nede der eller her oppe. Æææ nei ligger inni magen ennå. Så der følte jeg meg ikke hjemme, ikke hadde jeg mage eller en unge he he he. 
 


ekkyliten skrev:
Nei, det vises ikke.. Men jeg har meeer enn nok på magen fra før av, så er egentlig redd det ikke vil vises at all, haha :P



Slenger meg på denne ;)
 
Jeg har alltid hatt litt mage, men ja det har begynt å vises på meg. Ser ut som jeg er mye lenger enn jeg egentlig er, så blir spennende å se hvor mye lenger jeg klarer å skjule det.... :) 
Hadde MYE  luft i begynnelsen, men har begynt å gi seg mer å mer, heldigvis! 
 
Det vises ikke, har nok mage fra før :P men når jeg ligger på magen så kjenner jeg en liten ball langt nede, noe som ikke har vært der før. Så antar det er livmoren som er "ballen" <3 Merker også at jeg ikke kan trekke inn magen på samme måte men er nok pga oppblåsthet.. hehe Håper jeg kan skjule det en god stund til, da jeg ikke vil fortelle det på jobb før om 2 mnd ca..
 
Back
Topp