Har desemberspirene søsken ?

Ramp3n

Glad i forumet
Får de kommende desemberbarna søsken?
Her får spira to søsken på 8 og 11. Må si jeg er spent på aldersforskjellen. Jeg husker fra de var små at det var megahektisk med 2 barn med 2,5år mellomrom! Tipper det blir litt roligere nå med store barn og baby :Heartred

Far til de eldste har forøvrig fått et barn til, og kunne da ikke lenger ha de to eldste barna sine, fordi så det ble for mye for han og ny samboer med baby i hus.. Det var så slitsomt nemlig :hilarious:
 
Ja, to "hele" på 1,5år og 3år og en "halv" på 11
 
Ja vi har en gutt som da blir 4 år :)

han har lenge snakket om at han vil ha lillesøster og spør ofte om mamma har baby i magen.
 
Her får spiren hele 6 søsken. Jeg har 4 barn og barnefar har 2 barn fra før.
De er henholdsvis 21, 19, 17, 16, 9 og 5. Vi er sjelden samlet alle sammen, de fleste bor ikle hjemme
 
Jeg har to barn fra før. Jenta er 8 og gutten ee 5. Hadde egentlig tenkt å ha nr to og tre tettere i alder, men gikk ikke slik :p Det var utrolig slitsomt og krevende da jeg var gravid og så fikk andremann. Denne gangen ser jeg mye lysere på det. Eldste vil være en fantastisk hjelp, hun er så omsorgsfull og kan hjelpe bra til. Hun lager til og med kaffe til oss❤️ Femåringen er Mowgli/Tarzan, men kan være til hjelp han også. Det blir lettere når mannen reiser i Nordsjøen enn det var da jeg satt her med en baby og en treåring :p
Eneste som bekymrer meg litt er hvordan jenta vil ta det å få nytt søsken. Hun har sagt før hun syns det holder med lillebror og hun er blitt mer slik at hun vil ha meg for seg selv, ha litt alenetid. Så det er noe vi må være veldig bevisste på. Håper bare hun ikke reagerer negativt på nyheten :/
 
Her blir det en storesøster på 11 år:Heartred Hun har ventet på/ønsket dette siden hun var 4, så jeg håper og tror dette blir bra.
 
Nei, her er det førstemann :)
Så får vi se om det blir flere seinere, men vi har tre blastocyster på frys så muligheten er der hvis vi ønsker det :)
 
Her blir det to storebrødre. Eldste blir 5 år i sommer og minste blir 1 år i november ❤
 
Storebror ble nettopp 3 :) Han trenger noen andre å krangle med enn mamma og pappa:p
 
2 storesøstre, en hel og en halv :) 2 og 10 år
 
Her får lille spire 4 søsken:Heartblue:Heartblue:Heartred:Heartred To gutter på 10 og 7 1/2år, og to jenter på 3 1/2, og minste jenta ble 1 år denne mnd:)
 
Her blir det en storebror, 4 år nettopp. Han er veldig klar for å få et lillesøsken, og spør meg ofte om jeg har baby i magen. Jeg mistet sent sist slik at han visste om at vi skulle ha baby, og ble veldig lei seg da. Nå venter vi nok enda lenger før han får vite om det, men jeg er sikker på at han blir verdens beste storebror!
 
Last edited:
Back
Topp