Har deres små mye kviser?

Evette

Gift med forumet
3736f1f4070d570f7781ec925031cb7b

Vet det er helt normalt at de har det men synes lillemann har så utrolig mye og ser så rødt og irritert ut! Skal ikke på 6 ukers ktr med lege før i starten av november og vurdere og ringe hs og høre om hun kan se på det før..
 
Har han det hele tiden eller kommer og går de? Her får han slike, men de forsvinner like fort som de kommer :)
 
Melkeutslett?
 
Han har massevis! Skulle tro han var kommet i puberteten :) var på hs for veiing i går og hs bare kommenterte at han hadde barneutslett uten at jeg spurte om det. Det går plutselig over og er ikke til bry for den lille
 
Det er nok bare hormonutslett! :) Her er har han noen hvite prikker (talg) og ellers noen poppeklare kviser på hake og kinn (som jeg seff har lyst å klemme på :D) Hormonutslett kommer ofte rundt tre uker etter fødsel så derfor anbefaler man ta sånne nyfødtbilder før den tid! ;D
 
Det er nok bare hormonutslett! :) Her er har han noen hvite prikker (talg) og ellers noen poppeklare kviser på hake og kinn (som jeg seff har lyst å klemme på :D) Hormonutslett kommer ofte rundt tre uker etter fødsel så derfor anbefaler man ta sånne nyfødtbilder før den tid! ;D
Så det er normalt at det ser litt irritert ut?
 
Har en del kviser eller røde flekker her og. Virker ikke plagsomt så tar det som hormonutslett. Kommer og går litt. :)
 
Så det er normalt at det ser litt irritert ut?
Ja, det tenker jeg er normalt. Når jeg ser bilde ditt så tenker jeg ikke noe mer over det. De tar seg jo ofte til ansiktet/klorer litt pluss at de ligger inntil en varm pupp titt og ofte så de blir sikkert klamme/varme i ansiktet også. Kvisene på haka til babyen her ser ut som hos en 13 åring liksom. :p
 
Ja, det tenker jeg er normalt. Når jeg ser bilde ditt så tenker jeg ikke noe mer over det. De tar seg jo ofte til ansiktet/klorer litt pluss at de ligger inntil en varm pupp titt og ofte så de blir sikkert klamme/varme i ansiktet også. Kvisene på haka til babyen her ser ut som hos en 13 åring liksom. :p
Okei.. Da skal jeg bare roe ned og dropper tlf til hs:p
 
Nei, han har hatt dette en stund nå..
Det er normalt at hormonutslettet er rødt. Min har det også, men nå tørker de ut og forsvinner litt etter litt. Ser ut som hun er i puberteten :p Alle mine fikk det ca ved et par uker gamle og det varte en liten stund. Helt normalt :D
 
Har spredd seg til magen til mini også her nå. Blir godt å bli kvitt det etterhvert.. han har hatt det i ukesvis og jeg vil ta bilder av han :p
 
Har en del kviser eller røde flekker her og. Virker ikke plagsomt så tar det som hormonutslett. Kommer og går litt. :)
Samme som deg her også. Kviser som kommer og går, både gule og ikke. Røde tørre områder som forander seg. Kvisene går over hele hodet, og litt på bryst. Men de varer ikke lenge.

Og ja - klemmetrangen! Hehe... Hadde det vært mitt fjes...! :p
 
Akkurat sånn her også, min er bare litt over to uker. Var på HS i går og fikk beskjed om at det bare er melkeutslett (hormonutslett?) som går over av seg selv (som mange andre kommenterer her :)
 
Back
Topp