*2 prinsesser og Lillegutt*
Gift med forumet
Ja, jentene fikk til jul... rett før de ble 5 år 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
reidis skrev:
Jeg vurderer å kjøpe det i 5-årsgave til min eldste nå i november.Fru Riskorn skrev:
Ygstemann på 1,5 har full kontroll på iPhonen og bruker den til spill og liknende. Veldig greit om morgenen når jeg har ting å gjøre før vi stormer ut døren;)
Jeg ser ingen motsetning mellom å være aktiv ute og å kunne spille inne. Barndommen har forandret seg, teknologien har forandret seg, og jeg synes det blir temmelig bakstrebersk og naivt å tro at hvis man skåner barnet mot data, så blir det automatisk aktivt og elsker natur og friluftsliv. Ja takk, begge deler!
det der skjønner ikke jeg hva skal en så liten en med iphone WHYYY..?.. hos dere så vokser vel penger på trær .. hahahahah
Bizarre skrev:
nå er det jo ikke snakk om at ungene har sin egen iPhone/iPad da...!*Becca* skrev:
Spiller ingen trille for meg om det er deres egen, naboen sin eller foreldre/besteforeldre!
En mobiltelefon er ikke et leketøy for små barn, og jeg ser ikke vitsen med å introdusere smårollinger for mobil og PC.
Hva er poenget med det?
Det finnes så utrolig mange bedre alternativer om det er læring som liksom er hensikten med det...
I mine øyne blir det helt feil at småunger på 3-4år + har full kontroll på Iphone, Ipad, Nintendo DS, videospiller, playstation og you name it!Bizarre skrev:
Hva skjedde med å lage lekehytte, gå tur i skogen, biler, dukker og hobbyprosjekter?