Har deres barn DS

blinks

Glad i forumet
Dateren mi kom hjem fra barnehagen i dag, å sa hu ønska seg DS til jul.
Men jeg syns hun er litt for liten for sont.
så lurer jeg bare på hvor gamle var deres barn da di fik seg DS ?
Bare nyskjerig. 

Niesa mi fikk det da hun var 5.

Jenta mi er kun 2, og hun vet ikke hva det er foreløpig.

Derimot så har bestemora hennes en som hun kjøpte for sånn 4-5 år siden. (min mor altså....).

Ingen av de har det, men eldste som fyller 5år i November skal få til jul. Jeg og bf har blitt enige i at vi skal spleise :)

Nope, men jeg har
Og den spilles på daglig av begge gutta (på 4 og 6 år)

Jeg har ds..Den låner selvfølgelig datteren min på 5 år ( snart 6 )
Hun skal få sin egen i bursdagspresang..

fikk til 5årsdagen men finnes ikke intressert,gjør meg ingenting

ja vi kjøpte, men har bare et josefine spill til den, så den er ikke mye i bruk (3,5 + 5år)

Ja. Hun fikk den på 5 årsdagen sin. Hun spiller en del på den.Mest lærespill, og den hjelper henne med å måtte konsentrere seg, sia hun slit med det, og den er veldig kjekk å ha med når vi skal på litt lange bilturer, for da sitt hu opptatt med den, og ik maser hele tida om når vi er framme snart..:)

Nei det har hun ikke, jeg syntes ikke noe om ds og tv spill å sånne ting så det kommer ikke inn i mitt hus på mange år ennå (hu er 4,5).

Hva hun har hos faren vet jeg ikke, annet enn at hu har tv spill men hu har aldri spurt om å få noe slik her.

Her fikk begge ungene DS i 4årsdag gave
De har 2-4 spill hver som de rullerer på å bruke
Og det er ikke slik at de bruker det helle tiden. Nå så kan det ligge i skappe i fort 1-2mnd før de bruker det.SOm oftest blir det brukt når vi er på langturer i bilen

Eldste har og han fikk da han var 4 år. Spiller litt i perioder, nå om dagen er han opptatt med Mgp jr og den arvede Ipoden han har fått =)

Nei her har dei ikke det enda....
Eldste blir snart 5 år, og dei har ikke spurt om noe sånt heller.Blir den dagen dei spør om og få, da kan dei ønske det endten til bursdag eller jul

Nei, han har ikke. Er 4.5 år. JEG har! Hehe.... Har hatt den i noen år nå, ja, og kjøpte den under svangerskapet emoticon . Ingen hast foreløpig. Har riktignok kjøpt et par spill som passer for ham, men den store interessen er ikke der enda (og det synes jeg er bra, han vil mye heller være ute å leke).

Både ja og nei.
Jentene mine på 10 og 12 har, men minstemann på 5 har ikke. Minstemann bryr seg ikke om ds'ene til jentene så derfor venter vi med å kjøpe til han :)

Sambos datter fikk til jul da hun var 6år. Jeg synes på en måte hun er for ung, for hun gjør ikke annet enn å spille. Hun spiller på DS, wii, playstation, mobil, pc og TV, så det er for mye spilling. Hun bor ikke fast hos oss, her har vi regler for spilling, men dessverre har hun ikke like strenge regler hos moren...
Hun kan ikke leke alene lenger, så synes det er veldig skummelt. Skjønner ikke hvorfor små barn skal drive å spille, det er bare helt feil i mine øyne!

Ja, han har. Han fyller 5 i oktober. Og han ønsker seg (og skal få) Nintendo Wii i bursdagsgave

magnus fik når han var 7 år og Tara fikk når ho ble 4 år..det gikk fort å lære ho Mario spill og ho storkoser seg med det i feis bilen på lange turer eller på dager det blir en del inne tid pga været osv.

Back
Topp