Tuvasm@mm@ Gift med forumet 26 Des 2007 #2 Såg på polarekspressen i går, ja veit den er gammel, men fikk ikke sett den da den kom,så jeg lånte den på biblioketet. bra film syns jeg
Såg på polarekspressen i går, ja veit den er gammel, men fikk ikke sett den da den kom,så jeg lånte den på biblioketet. bra film syns jeg
S smyga Gift med forumet 26 Des 2007 #3 har blitt disse som har gaått på tv,men mi har ikke hatt så mye tid til det,prioriterer dere først[8D][;)]
har blitt disse som har gaått på tv,men mi har ikke hatt så mye tid til det,prioriterer dere først[8D][;)]
T Tulip Elsker forumet 26 Des 2007 #4 ORIGINAL: Tuvasm@mm@ Såg på polarekspressen i går, ja veit den er gammel, men fikk ikke sett den da den kom,så jeg lånte den på biblioketet. bra film syns jeg Ja, polarekspressen er kjempefin!! Får skikkelig julestemning av den [:)].
ORIGINAL: Tuvasm@mm@ Såg på polarekspressen i går, ja veit den er gammel, men fikk ikke sett den da den kom,så jeg lånte den på biblioketet. bra film syns jeg Ja, polarekspressen er kjempefin!! Får skikkelig julestemning av den [:)].