Har dere ..

Firfisle89

Glad i forumet
Har dere gitt avkall på noe dere selv vil si dere er avhengig av ? :p

Her har jeg bevisst gitt avkall på colaen, å jeg var storforbruker :p

Alle de tingene som man «må» , men også cola og lakris[emoji24] Dvs, jeg sniker til meg innimellom da[emoji87] Men er egentlig totalt avhengig..

Vin! Altså, jeg er ingen alkoholiker, men elsker å nyte ett glass vin innimellom:happy: i tillegg er jubelsalami noe jeg savner!

Ikke akkurat avhengig, men det blir tungt å leve uten gullsalami, altså.

Snus. På sekundet! Gått overraskende fint!!! - MEN er vanskelig når samboeren snuser rett forran meg

Kan ikke si det. Vurderte å drite i å kjøpe morrpølse til sønneni går da, for jeg har en tendens til å få lyst på det når vi først har det i hus :hilarious:

Kaffe. Og drikker så godt som ikke Pepsi Max. Rett å slett fordi jeg ikke sover hvis jeg får i meg koffein ila dagen.

Sluttet med snus, cola, kaffe og te. Har gått fint, men er gla mannen ikke var i hus da jeg sluttet for humøret var absolutt ikke på topp der i noen dager [emoji87]

Røyken.... og storredusert kaffe :)

Har ikke klart og slutte med snus enda, men har trappet ned voldsomt og ifra jeg kommer hjem i dag blir det over til nikotinfri snus Håper det går bra. Var også avhengi av cola, men det har jeg drokket 2-3 slurker av siden jeg fant ut jeg var gravid :') ellers blir jeg nok å savne et glass vin i helgene, men tror jeg skal klare meg fint :)

Snus er vel det eneste jeg var avhengige av. Hadde trodde det skulle være lettere å slutte fordi jeg var gravid, men syns faktisk det var ganske vanskelig uansett. Hadde jo ingen symptomer på graviditet utenom uteblitt mens, så var på en måte vanskelig å skjønne at man faktisk var gravid og derfor sluttet. Men sluttet på dagen med positiv test og snuser nå litt nikotinfri :)

Ellers savner jeg vin, brie og spekemat :D

Back
Topp