har dere

Bare hybelkaniner! [:D]

Men vi har tenkt til å skaffe oss hund med tiden. [;)]

Har en hund, en basenji på 7 mnd...  åsså har æ ett stort akvarium me fisker som formerer sæ nå sinnsykt...

Vi har ei katt.. [;)] 

Her e ho..

jeg har hest og hund!

vi har en skildpadde[:D]7 år gamle Olav..hehe...

ingen husdyr... hadde et hamster for noen måneder siden, men det døde da vi var på ferie stakkar... hadde satt seg fast i noe i buret sitt [:(] er redd hunder, så det kommer jeg ihvertfall aldri til å få meg! [&:]

Hybelkaniner og edderkopper [8D]

VI har kanin, men den flytta til "mormor" da vi flytta til et husdyrfri hus.

Jeg har en hund, to katter, hest, høner og en kampfisk [:D] (+ hybelkaniner).

Hest, hund, katt og kanin [:D]

ORIGINAL: ludri

Hva er en kampfisk?[8|]

ORIGINAL: Jaggumeg

ORIGINAL: ludri

Hva er en kampfisk?[8|]

Det er en fisk med slørete hale og finner, veldig fine fisker, men de bør ikke være sammen i et akvarie, da de dreper hverandre. Jeg har sett de mest i rød og blå

Googla den fikk disse opp [:)] :

Fiiiine fisker. Hvilken farge har du ludri?

åj.. den grønna va jo arti...

æ hadde nu en rød en.... men den bei plutseli borte... så mulighetan førr at den e spist e ganske stor....

ORIGINAL: Marie Og Celina

Har bare en hann katt på 4 år nå...[:)] Som ELSKER å ligge i alt som er Celina sitt...[:D]

Hihi, minner om katta vi hadde da jeg bodde hos foreldrene mine. Den pleide å sette seg oppi bøkene mine IMENS jeg gjorde leksene [&:][:D]

ORIGINAL: Jaggumeg

ORIGINAL: Marie Og Celina

Har bare en hann katt på 4 år nå...[:)] Som ELSKER å ligge i alt som er Celina sitt...[:D]

Hihi, minner om katta vi hadde da jeg bodde hos foreldrene mine. Den pleide å sette seg oppi bøkene mine IMENS jeg gjorde leksene [&:][:D]

Hehe... han er utrolig rar, er en baby....[:)] Flyr i beina mine hele dagen.... Koselig det da..[:)]

Back
Topp