Har dere

Veslejenta88

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Sensommerbarna 2019
.... noen morsomheter når det gjelder fødselsdagen til barnet/ barna?

Jentungen er født dagen før sin døde tante og har samme navn. Min far fylte 50 og jeg 25 år det året hu ble født.

Guttungen er født den 6, jentungen den 16 og mannen den 26.

Min ble født samme dato som søskenbarnet sitt, de hadde samme termindato og ble født med en times mellomrom :)

Mini er født på bursdagen til sin avdøde Oldemor❤️ liker å tro at det var derfor han ventet 12 ekstra dager etter termin med å komme.

Vi er like gamle når vi fikk jenta vårs nå som begge foreldrene våres var når de fikk oss :)

Her kom minstemann på bursdagen til nest eldste bror (12-år eldre) :) de hadde også akkurat samme ultralydtermin og menstermin.

+att eg var akkurat like gammel som farmor var når ho fekk første når eg fekk barn nr1 (18år) og no når eg fekk nr fem er eg like gammal som farmor var når ho fekk barn nr.5 ((31år)

+ minstemann og 12 åringen har bursdag på sin avdøde tippoldemor sin fødselsdag..

Poden ble født på samme dato som sin onkel :) og poden er onkelen første onkelbarn 12 timer etter sin onkel. Det er også 12 dager mellom poden og bestefaren sin bursdag :) samt at året han ble født er gubben og min sin 5 års jubileum :)

Gutten min ble født den 27.12.15 jenta mi er født 27.09.10 mens jeg har bursdag 27.02 så her har nesten hele familien bursdag med samme dato (pappaen har 24.11) morsomt :)

• Liker
Reactions: Sib
Lille er født 20.1, jeg har 22.8, eldste har 22.10 og midterste har 24.10, to år og to år etter eldste. Mange på 20-tallet.

I familien nå er det noen som er født i 1926, 1956, 1986, 1996, 2006 og 2016. Det er direkte etterkommere av den eldste født i 1926!

Har ikke med barna mine å gjøre da men. Mamma hadde termin med alle oss 3 den 28.oktober, ene nevøen min ble født den 28.oktober og søster'n hadde termin med lillesøstra hans den 28.oktober, så det er en dato som hjemsøker oss :P

Så artig! :D

Jeg har tvillinger født i tvillingenes tegn om det er noe! :P (Ikke meningen å kuppe tråden deres :) )

Mammaen min fikk sin førstefødte i Juli, jeg fikk min førstefødte i Juli.
Hun fikk sin andre i Januar, og jeg fikk min andre i Januar :-) syntes det var litt morsomt! (Selvom det er en god del år mellom fødslene våre)

Vi holdt en knapp på 2.1 fordi gubben er født 2.10, jeg og svigermor 2.5, gubbens far 2.6, min Bror 2.4, pluss noen flere jeg ikke husker i farten. Dette kødda vi mye om med JM innpå føden også, siden vi ble innlagt 2.1, å jenta kom som ett skudd hun, klokka 0001, 3.1 :p

Back
Topp