Har dere...

~ruby~

Forumet er livet
..det bra i dag da, jenter??? [:)]

Jeg vasker og børster hunder.. i helga er det utstilling, igjen.. [8D] Matilde har allerede vært med et par ganger. Her skal det inn med morsmelka!! [:D]
Også har jeg ei syk jente på sofa'n.. [:(] litt feber og kaster opp [:'(] stakkars!!

Ellers er alt bra.. [:D]

Jeg har det bare bra!! Endelig er jeg her igjen, forhåpentligvis holder nettet nå!! Svigerfar var å ordnet det for meg ista, så jeg er happy!! Samtidig er jeg pottesur på Peppes Pizza, som ikke vil kjøre ut pizza til meg fordi jeg bor for langt unna- herregud.... er 6 km så langt for dem?? Trodde de tjente på det jeg... Er såååå fysen på pizza!!! Men jeg er blid og fornøyd, for jeg fikk noen timer fri igår, hvor mamma passa Kristoffer, så jeg og venninna mi var på shopping. Shoppet topper og tights for over 2000 kr, så nå er jeg vel helgardert for sommeren!!
Kristoffer har akkurat fått mat, så han sover søtt i lekegrinda si[:D] 

*Gjesp*
Våknet akkurat på soffaen, jeg. Theo våknet kl 05.00 i morgest og ville bare sove på armen til mammaen sin etterpå, noe som resulterte i at hun ikke fikk sove mer. Så for ett par timer siden la vi oss (jeg og theo) på hver vår sofa, og sovnet begge to. Dette er første gang jeg legger meg nedpå på dagen samtidig som theo sover, og det kan vikelig anbefales. [:D]
Så, ja, jeg har det kjempebra! Skal skynde meg å ta en dusj før lillegutt våkner. Pappaen er på jobb, så vi er hjemme alene! Deilig med en rolig ettermiddag!!![:D]

ORIGINAL: Bøllefrøet 22.mai

Jeg har det bare bra!! Endelig er jeg her igjen, forhåpentligvis holder nettet nå!! Svigerfar var å ordnet det for meg ista, så jeg er happy!! Samtidig er jeg pottesur på Peppes Pizza, som ikke vil kjøre ut pizza til meg fordi jeg bor for langt unna- herregud.... er 6 km så langt for dem?? Trodde de tjente på det jeg... Er såååå fysen på pizza!!! Men jeg er blid og fornøyd, for jeg fikk noen timer fri igår, hvor mamma passa Kristoffer, så jeg og venninna mi var på shopping. Shoppet topper og tights for over 2000 kr, så nå er jeg vel helgardert for sommeren!!
Kristoffer har akkurat fått mat, så han sover søtt i lekegrinda si[:D] 

Veldig koselig å se deg her igjen!! [;)] håper nettet holder. Vårt ble borte i går, noen hadde gravd hull på en kabel.. godt jobba! [:)] Blir så irritert når nettet er bort.. avhengig, kanskje??

Her går det veldig bra [:D] Har det supert!!!![:)][:)]
Har ikke så mye tid til å være her inne da...[:(] Har besøk av far, stemor og lillesøster, så tiden går i å være med dem og amming da selvfølgelig [;)]
Har fått en sååå rolig sønn!! Er helt overraska..! Han er kun våken til mat, stell og litt kos..-ellers sover han. Han har grått ordntlig kun 2 ganger etter at han ble født, og det var når jeg bada han!![:o] 
visste ikke at det var mulig jeg?
Han har hatt litt vondt i magen de siste dagene, og da skjærer han grimaser og strammer hele den lille kropen sin stakkars.. -Forutenom det tror jeg han har det supert også[;)]
Er bare verdens lykkligste om dagen[:)]

Ja, vi har det bra - er fortsatt veldig sår på den ene puppen, men har laga meg en "puppelufte-BH" nå - klippa hull til brystvortene i en gammel BH som jeg ikke kommer til å bruke mer[;)]  så nå skal det luft-tørkes!![8D]

Går bra her også. Nyter goværet [:D] Litt trett for tiden men... gjeeesp.

Kristoffer har vert ordentlig sutrete i hele dag! Skal bare kose og kose... Men nå har han sovnet. Får se hvor lenge det varer før han våkner igjen[8|] Så... har det forsåhvidt bra, men litt sliten.

Back
Topp